Új üzletformátumot vezet be a Billa az OMV-vel közösen Csehországban
Az OMV és a Billa új élelmiszer-kiskereskedelmi láncot indított Viva Billa néven Csehországban.
Az új formátumot képviselő első üzlet a prágai Chuchle melletti Strakonicka benzinkúton nyílt meg, és a kiskereskedő azt tervezi, hogy az év végéig további három üzletet nyit az országban.
Liam Casey, a Billa Czechia vezérigazgatója elmondta:
– A vásárlók elvárják, hogy a minőségi és friss élelmiszerek közül válogathassanak, bárhol is vásárolnak. Most az OMV-vel közösen ezt kínáljuk a benzinkutakon, ahol a vásárlók könnyen és gyorsan intézhetik el mindennapi bevásárlásaikat, csakúgy mintha bármelyik üzletünkben jártak volna[…].
– A Viva Billa minőségi garanciát jelent a vásárlók számára, akik elvárásainak teljesítése iránt maximálisan elkötelezettek vagyunk.
Viva Billa
A Viva Billa üzletekben a vásárlók – az üzletlánc saját márkáival együtt – több mint 1100 termékből választhatnak.
A főként cseh beszállítóktól származó friss élelmiszerek választéka mellett a vásárlók friss gyümölcsöt, zöldséget, felvágottakat, sajtokat, italokat és süteményeket is találnak.
A Billa hetente háromszor szállít majd az OMV benzinkútra, közvetlenül a Prága melletti Modleticében található központi raktárából.
Az OMV az árurendeléshez a Billa saját meglévő rendszereit fogja használni és jövőben a töltőállomás az EDI-rendszerhez csatlakoztatja ezeket.
Kapcsolódó cikkeink
A Hungarian Food Business Program 25. eseményén 24 magyar gyártó mutatkozott be Prágában
Rekordszámú résztvevővel zajlott le a Hungarian Food Business Program jubileumi,…
Tovább olvasom >Colliers: a közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlanpiac fellendülése folytatódott az első negyedévben
Az első negyedévben folytatódott a közép-kelet-európai kereskedelmi ingatlanpiac fellendülése: a…
Tovább olvasom >Márciusban is 2,7 százalékos volt az éves infláció Csehországban
Márciusban éves szinten 2,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak Csehországban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >