Új üzletfejlesztési és értékesítési igazgató az Intrumnál
Deszpot Károly évtizedes cégvezetői múlttal és több éves követeléskezelési tapasztalattal rendelkező szakemberként február 18-án üzletfejlesztési és értékesítési igazgató pozícióban csatlakozott az Intrum Justitia-hoz – írja az onbrands.hu.
Deszpot Károly 1996-ban csatlakozott az Europapier AG-hez, ahol 2004 és 2007 között töltötte be a magyar leányvállalat ügyvezető igazgatói posztját. 2009 és 2015 között a német Arvato (Bertelsmann csoport tagja) magyarországi leányvállalatának, a Creditexpressnek vezetéséért felelt. A vállalat ezen időszak alatt főleg banki és telekommunikációs megbízói körben erősödött meg.
2015-ben a magyar tulajdonú és alapítású, európai lefedettségű WebEye Telematics hazai leányvállalatának ügyvezetője lett, ahol több projektet is sikerre vitt. Ezt követően a logisztikai szektorban eltöltött sikeres évek után visszatért a követeléskezelési iparágba, 2018 és 2019 között a B2Kapital igazgatóságának tagja volt. Február 18-án csatlakozott az Intrumhoz, ahol a vállalat értékesítési és üzletfejlesztési igazgatóságának tevékenységét vezeti.
„Mindenki a legjobb csapatban szeret játszani. Örülök, hogy most lehetőségem nyílt erre. Szakmabeliként mindig is mérceként tekintettem az Intrumra, és annak eredményire, valamint értékeire. Büszke vagyok, hogy a továbbiakban én is részese lehetek a cég fejlődésének. Üzletfejlesztési és értékesítési igazgatóként azon fogok dolgozni, hogy az iparágban szerzett vezetői és értékesítési tapasztalataimat kamatoztatva az Intrum továbbra is új és egyedi megoldásokat nyújtson ügyfelei számára” – mondta kinevezése kapcsán Deszpot Károly.
( onBRANDS )
Kapcsolódó cikkeink
Új üzletfejlesztési és értékesítési igazgató az Intrum Justitiánál
Februártól Deszpot Károly lett az Intrum Justitia üzletfejlesztési és értékesítési…
Tovább olvasom >Magazin: Egyszer volt, hol nem volt: Business Days 2018 (1. rész)
Meséket mondani és hallgatni hívtuk idén partnereinket Tapolcára, a Hotel…
Tovább olvasom >A magyar családok jelentős része túlköltekezik karácsonykor
A magyarok közel 40 százaléka érzi úgy, hogy többet költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >