Új üzleteket nyit a Lidl és a Billa Bulgáriában
2024-ig nyolc-tíz új üzlet megnyitásával bővíti kiskereskedelmi hálózatát a Lidl Bulgária, és minden egyes üzletbe átlagosan 14 millió BGN (7 millió euró) értékben tervez beruházni.
Ez a bővítés várhatóan közel 200 új munkahelyet teremt, és a nyári szezonban további 90 álláshelyet nyitnak meg a tengerparti helyszíneken.
Az új üzletek úgy nagyobb (Szófia, Rusze, Burgasz), mint kisebb városokba (Lom, Kavarna, Karnobat) települnek, ezzel kiterjesztve a Schwarz Csoporthoz tartozó kiskereskedő elérését a korábban ellátatlan területekre.
A Lidl Bulgária közölte, hogy a meglévő üzleteiben is fokozni kívánja a vásárlói élményt. Az előző évhez képest a vállalat közel nyolcszor több beruházási forrást különített el olyan modernizációs kezdeményezésekre, mint a berendezések korszerűsítése, önkiszolgáló pénztárgépek és fotovoltaikus panelek telepítése.
Ezek az infrastrukturális és eszközfejlesztések elsősorban a jobb és kényelmesebb termékmegjelenítést célozzák és lehetővé teszik a termékkínálat kiszélesítését – közölte a diszkontlánc. A vásárlók kibővített hal- és sushi-kínálatra, valamint a pékáruk, gyümölcsök és zöldségek, magas fehérjetartalmú opciók és biotermékek szélesebb választékára számíthatnak.
A Billa 12 üzlet nyitását tervezi
A REWE tulajdonában lévő Billa bejelentette, hogy az év folyamán 12 üzletet tervez nyitni Bulgáriában.
A kiskereskedő idei első új üzlete e hónap elején nyílt meg Haskovóban, ami 2 millió BGN (1 millió euró) értékű beruházást jelentett. A kiskereskedő szerint az üzlet modern kialakítású, digitális innovációkkal és önkiszolgáló pénztárakkal rendelkezik, és több mint 7000 cikkelemből álló széles választékot kínál.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >