Új üzleteket nyit a Lidl és a Billa Bulgáriában
2024-ig nyolc-tíz új üzlet megnyitásával bővíti kiskereskedelmi hálózatát a Lidl Bulgária, és minden egyes üzletbe átlagosan 14 millió BGN (7 millió euró) értékben tervez beruházni.
Ez a bővítés várhatóan közel 200 új munkahelyet teremt, és a nyári szezonban további 90 álláshelyet nyitnak meg a tengerparti helyszíneken.
Az új üzletek úgy nagyobb (Szófia, Rusze, Burgasz), mint kisebb városokba (Lom, Kavarna, Karnobat) települnek, ezzel kiterjesztve a Schwarz Csoporthoz tartozó kiskereskedő elérését a korábban ellátatlan területekre.
A Lidl Bulgária közölte, hogy a meglévő üzleteiben is fokozni kívánja a vásárlói élményt. Az előző évhez képest a vállalat közel nyolcszor több beruházási forrást különített el olyan modernizációs kezdeményezésekre, mint a berendezések korszerűsítése, önkiszolgáló pénztárgépek és fotovoltaikus panelek telepítése.
Ezek az infrastrukturális és eszközfejlesztések elsősorban a jobb és kényelmesebb termékmegjelenítést célozzák és lehetővé teszik a termékkínálat kiszélesítését – közölte a diszkontlánc. A vásárlók kibővített hal- és sushi-kínálatra, valamint a pékáruk, gyümölcsök és zöldségek, magas fehérjetartalmú opciók és biotermékek szélesebb választékára számíthatnak.
A Billa 12 üzlet nyitását tervezi
A REWE tulajdonában lévő Billa bejelentette, hogy az év folyamán 12 üzletet tervez nyitni Bulgáriában.
A kiskereskedő idei első új üzlete e hónap elején nyílt meg Haskovóban, ami 2 millió BGN (1 millió euró) értékű beruházást jelentett. A kiskereskedő szerint az üzlet modern kialakítású, digitális innovációkkal és önkiszolgáló pénztárakkal rendelkezik, és több mint 7000 cikkelemből álló széles választékot kínál.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Érkeznek a tanszerek a Lidl-áruházakba
Bár a nyári vakáció még tart, a Lidl Magyarország azonban…
Tovább olvasom >Az Olimpia alkalmából megnyitotta első saját üzletét a Birkenstock Franciaországban
A kétszintes üzletben helyet kap egy közösségi események számára elérhető…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >