Új üzleteket nyit a Lidl és a Billa Bulgáriában
2024-ig nyolc-tíz új üzlet megnyitásával bővíti kiskereskedelmi hálózatát a Lidl Bulgária, és minden egyes üzletbe átlagosan 14 millió BGN (7 millió euró) értékben tervez beruházni.
Ez a bővítés várhatóan közel 200 új munkahelyet teremt, és a nyári szezonban további 90 álláshelyet nyitnak meg a tengerparti helyszíneken.
Az új üzletek úgy nagyobb (Szófia, Rusze, Burgasz), mint kisebb városokba (Lom, Kavarna, Karnobat) települnek, ezzel kiterjesztve a Schwarz Csoporthoz tartozó kiskereskedő elérését a korábban ellátatlan területekre.
A Lidl Bulgária közölte, hogy a meglévő üzleteiben is fokozni kívánja a vásárlói élményt. Az előző évhez képest a vállalat közel nyolcszor több beruházási forrást különített el olyan modernizációs kezdeményezésekre, mint a berendezések korszerűsítése, önkiszolgáló pénztárgépek és fotovoltaikus panelek telepítése.
Ezek az infrastrukturális és eszközfejlesztések elsősorban a jobb és kényelmesebb termékmegjelenítést célozzák és lehetővé teszik a termékkínálat kiszélesítését – közölte a diszkontlánc. A vásárlók kibővített hal- és sushi-kínálatra, valamint a pékáruk, gyümölcsök és zöldségek, magas fehérjetartalmú opciók és biotermékek szélesebb választékára számíthatnak.
A Billa 12 üzlet nyitását tervezi
A REWE tulajdonában lévő Billa bejelentette, hogy az év folyamán 12 üzletet tervez nyitni Bulgáriában.
A kiskereskedő idei első új üzlete e hónap elején nyílt meg Haskovóban, ami 2 millió BGN (1 millió euró) értékű beruházást jelentett. A kiskereskedő szerint az üzlet modern kialakítású, digitális innovációkkal és önkiszolgáló pénztárakkal rendelkezik, és több mint 7000 cikkelemből álló széles választékot kínál.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >