Új üzleteket nyit a Lidl és a Billa Bulgáriában
2024-ig nyolc-tíz új üzlet megnyitásával bővíti kiskereskedelmi hálózatát a Lidl Bulgária, és minden egyes üzletbe átlagosan 14 millió BGN (7 millió euró) értékben tervez beruházni.
Ez a bővítés várhatóan közel 200 új munkahelyet teremt, és a nyári szezonban további 90 álláshelyet nyitnak meg a tengerparti helyszíneken.
Az új üzletek úgy nagyobb (Szófia, Rusze, Burgasz), mint kisebb városokba (Lom, Kavarna, Karnobat) települnek, ezzel kiterjesztve a Schwarz Csoporthoz tartozó kiskereskedő elérését a korábban ellátatlan területekre.
A Lidl Bulgária közölte, hogy a meglévő üzleteiben is fokozni kívánja a vásárlói élményt. Az előző évhez képest a vállalat közel nyolcszor több beruházási forrást különített el olyan modernizációs kezdeményezésekre, mint a berendezések korszerűsítése, önkiszolgáló pénztárgépek és fotovoltaikus panelek telepítése.
Ezek az infrastrukturális és eszközfejlesztések elsősorban a jobb és kényelmesebb termékmegjelenítést célozzák és lehetővé teszik a termékkínálat kiszélesítését – közölte a diszkontlánc. A vásárlók kibővített hal- és sushi-kínálatra, valamint a pékáruk, gyümölcsök és zöldségek, magas fehérjetartalmú opciók és biotermékek szélesebb választékára számíthatnak.
A Billa 12 üzlet nyitását tervezi
A REWE tulajdonában lévő Billa bejelentette, hogy az év folyamán 12 üzletet tervez nyitni Bulgáriában.
A kiskereskedő idei első új üzlete e hónap elején nyílt meg Haskovóban, ami 2 millió BGN (1 millió euró) értékű beruházást jelentett. A kiskereskedő szerint az üzlet modern kialakítású, digitális innovációkkal és önkiszolgáló pénztárakkal rendelkezik, és több mint 7000 cikkelemből álló széles választékot kínál.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Észak-Európában terjeszkedik a Costco: új raktáráruházat nyit Malmö közelében
A nyilvánvaló trenddel megy szembe a Costco modellje, amikor egy…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >