Új üzleteket nyit a Lidl és a Billa Bulgáriában
2024-ig nyolc-tíz új üzlet megnyitásával bővíti kiskereskedelmi hálózatát a Lidl Bulgária, és minden egyes üzletbe átlagosan 14 millió BGN (7 millió euró) értékben tervez beruházni.
Ez a bővítés várhatóan közel 200 új munkahelyet teremt, és a nyári szezonban további 90 álláshelyet nyitnak meg a tengerparti helyszíneken.
Az új üzletek úgy nagyobb (Szófia, Rusze, Burgasz), mint kisebb városokba (Lom, Kavarna, Karnobat) települnek, ezzel kiterjesztve a Schwarz Csoporthoz tartozó kiskereskedő elérését a korábban ellátatlan területekre.
A Lidl Bulgária közölte, hogy a meglévő üzleteiben is fokozni kívánja a vásárlói élményt. Az előző évhez képest a vállalat közel nyolcszor több beruházási forrást különített el olyan modernizációs kezdeményezésekre, mint a berendezések korszerűsítése, önkiszolgáló pénztárgépek és fotovoltaikus panelek telepítése.
Ezek az infrastrukturális és eszközfejlesztések elsősorban a jobb és kényelmesebb termékmegjelenítést célozzák és lehetővé teszik a termékkínálat kiszélesítését – közölte a diszkontlánc. A vásárlók kibővített hal- és sushi-kínálatra, valamint a pékáruk, gyümölcsök és zöldségek, magas fehérjetartalmú opciók és biotermékek szélesebb választékára számíthatnak.
A Billa 12 üzlet nyitását tervezi
A REWE tulajdonában lévő Billa bejelentette, hogy az év folyamán 12 üzletet tervez nyitni Bulgáriában.
A kiskereskedő idei első új üzlete e hónap elején nyílt meg Haskovóban, ami 2 millió BGN (1 millió euró) értékű beruházást jelentett. A kiskereskedő szerint az üzlet modern kialakítású, digitális innovációkkal és önkiszolgáló pénztárakkal rendelkezik, és több mint 7000 cikkelemből álló széles választékot kínál.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >