Új üzletbelsővel debütált a CVS Health
A CVS Health új egészségfókuszú koncepcióüzletet mutatott be, amellyel célja, hogy a lánc az egyszerű patika helyett egyfajta egészségügyi szolgáltatóként üzemeljen. A Houstonban létesült három kísérleti üzletben sokkal nagyobb területet szenteltek a vásárlók krónikus állapotai – cukorbetegség, magas vérnyomás és asztma – kezelésének. A HealthHUB-oknak keresztelt „üzletekben” egészségklinika is üzemel, ahol lehetőség van vérvételre (és elemzésre), valamint szűrővizsgálatok elvégzésére.
Mindez része a tavaly novemberben lezárult CVS Health-Aetna felvásárlásnak, amely révén a patikalánc immár egészségbiztosítói üzletágat is visz. A cél, hogy ügyfeleik jobb egészségi állapota révén a biztosító költségei csökkenhessenek.
Kapcsolódó cikkeink
Posztpandémia – új korszak az eladótérben is
A pandémia számtalan kihívás elé állította a fizikai, bolti kereskedelmet.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >