Új üzletbelsővel debütált a CVS Health
A CVS Health új egészségfókuszú koncepcióüzletet mutatott be, amellyel célja, hogy a lánc az egyszerű patika helyett egyfajta egészségügyi szolgáltatóként üzemeljen. A Houstonban létesült három kísérleti üzletben sokkal nagyobb területet szenteltek a vásárlók krónikus állapotai – cukorbetegség, magas vérnyomás és asztma – kezelésének. A HealthHUB-oknak keresztelt „üzletekben” egészségklinika is üzemel, ahol lehetőség van vérvételre (és elemzésre), valamint szűrővizsgálatok elvégzésére.
Mindez része a tavaly novemberben lezárult CVS Health-Aetna felvásárlásnak, amely révén a patikalánc immár egészségbiztosítói üzletágat is visz. A cél, hogy ügyfeleik jobb egészségi állapota révén a biztosító költségei csökkenhessenek.
Kapcsolódó cikkeink
Posztpandémia – új korszak az eladótérben is
A pandémia számtalan kihívás elé állította a fizikai, bolti kereskedelmet.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >FELIX DELI MOMENTS folyékony jutalomfalat
A FELIX jutalomfalat-választéka egy új termékcsaláddal bővül. A FELIX Deli…
Tovább olvasom >