Új üzletbelsővel debütált a CVS Health
A CVS Health új egészségfókuszú koncepcióüzletet mutatott be, amellyel célja, hogy a lánc az egyszerű patika helyett egyfajta egészségügyi szolgáltatóként üzemeljen. A Houstonban létesült három kísérleti üzletben sokkal nagyobb területet szenteltek a vásárlók krónikus állapotai – cukorbetegség, magas vérnyomás és asztma – kezelésének. A HealthHUB-oknak keresztelt „üzletekben” egészségklinika is üzemel, ahol lehetőség van vérvételre (és elemzésre), valamint szűrővizsgálatok elvégzésére.
Mindez része a tavaly novemberben lezárult CVS Health-Aetna felvásárlásnak, amely révén a patikalánc immár egészségbiztosítói üzletágat is visz. A cél, hogy ügyfeleik jobb egészségi állapota révén a biztosító költségei csökkenhessenek.
Kapcsolódó cikkeink
Posztpandémia – új korszak az eladótérben is
A pandémia számtalan kihívás elé állította a fizikai, bolti kereskedelmet.…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >