Új üzletbelsővel debütált a CVS Health
A CVS Health új egészségfókuszú koncepcióüzletet mutatott be, amellyel célja, hogy a lánc az egyszerű patika helyett egyfajta egészségügyi szolgáltatóként üzemeljen. A Houstonban létesült három kísérleti üzletben sokkal nagyobb területet szenteltek a vásárlók krónikus állapotai – cukorbetegség, magas vérnyomás és asztma – kezelésének. A HealthHUB-oknak keresztelt „üzletekben” egészségklinika is üzemel, ahol lehetőség van vérvételre (és elemzésre), valamint szűrővizsgálatok elvégzésére.
Mindez része a tavaly novemberben lezárult CVS Health-Aetna felvásárlásnak, amely révén a patikalánc immár egészségbiztosítói üzletágat is visz. A cél, hogy ügyfeleik jobb egészségi állapota révén a biztosító költségei csökkenhessenek.
Kapcsolódó cikkeink
Posztpandémia – új korszak az eladótérben is
A pandémia számtalan kihívás elé állította a fizikai, bolti kereskedelmet.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >