Új ünnep az „Öngondoskodó nap”
A világjárvány inspirálta „Self-Care Day” július 24-én van és idén péntekre esett. Néhány FMCG cég, így a Mars Wrigley is készült rá az USA-ban, hogy mosolyt és örömöt hozzon a vészterhes időkben.

Sokféleképpen vigyázhatunk magunkra, a Self-Care oldal számos ötletet kínál hozzá
A Retail Dive pénteki cikke olyan kezdeményezésekkel foglalkozik, amik kedves, gondoskodó, közvetlen és derűs hangnemben fordulnak a fogyasztókhoz ezekben a semmihez sem hasonlítható, bizonytalan napokban.
Álljunk meg egy pillanatra
Az öngondoskodás mindenki számára mást jelent. A „Self-Care Day” (Öngondoskodó nap) létrehozója a Crisis Text Line szerint időt, energiát kell szánnunk mentális egészségünkre. Lehet ez egy kirándulás, a négylábú kedvenccel töltött idő, egy jó könyv vagy egy beszélgetés, a lényeg, hogy bizalmat építsünk, stresszt oldjunk és jól érezzük magunkat és az igazán fontos dolgokra figyeljünk a környezetünkben és önmagunkban. Jó apropó az erre dedikált nap, július 24., de igazából az életformaként beépített lazítás a cél.

Self-Care lehetőségek az öngondoskodásra, stresszoldásra, lazításra
Rózsaszín bővölet
A Mars Wrigley gyümölcsös cukorkája, a régi idők magyar Fruttijára emlékeztető Starburst egy rózsaszín „vigyázok-magamra” dobozzal lepte meg fogyasztóit július 24. alkalmából. A pink változat ugyanis a legkedveltebb íz, így a klasszikus vegyes csomagok mellett limitált változatban csak pink cukorkát tartalmazó csomagokat is piacra dobtak. Egy ilyen csomagot is tartalmaz a doboz, de van benne hálaadó napló a jó dolgok feljegyzésére, kis aloa vera növény rózsaszín cserépben, arcmaszírozó jade henger a pirospozsgás orcákért, meditációs joga matrac, színezőkönyv, tus-gőz szerkentyű, alvómaszk, utazópohár is. A márka honlapján lehetett regisztrálni 99 centért a rózsaszín dobozokra, de nagyon hamar elfogytak. Utolsó esély, hogy a Facebook, Instagram, Twitter oldalakon #StarburstAllPink megjelöléssel posztolók közt még kisorsolnak néhányat.

Starburst cukorka öngondoskodó csomagja
Ivómaszk

A Crook&Marker ivómaszkja
Az alkoholos teákat, limonádékat, üdítőket forgalmazó Crook&Marker olyan arcmaszkot készített, amely feloldja a maszkban vagy anélkül italozgatás dilemmáját, ugyanis egy ívónyílással látták el, ahova egy szívószál könnyedén befér. A terméket négy mintával online is kínálják 14,99 dollárért. A forgalmazásból származó profitot pedig teljes egészében a vendéglátásban és bárokban dolgozó, COVID-19 károsultak számára ajánlották fel az USBG Bartender Emergency Assistance Program támogatásán keresztül.
Fagyasztott snackek potyoghatnak

Kind fagyasztott snack közösségi verseny
A Kind márka cereáliákat, müzli-, energia-, gyümölcs- és proteinszeleteket kínál fogyasztóinak, akár közvetlen megrendeléssel. Új terméke bevezetését pedig egy közösségi médián meghirdetett versennyel is támogatja. „A nyár itt van, nem törölték, ha többet is vagyunk otthon, van mód az ünneplésre. Jelentkezz, hogy az új Kind Frozen Treat Bar egy igazán emlékezetes módon – idomított madarak, hőlégballon, drón – kiszállítással érkezzen meg hozzád” A Kind Frozen fagyasztott snacket Antoni Porowski kanadai tévés személyiséggel – színész, séf és modell, Netflix sorozat szereplő – hirdetik. A 3 legszerencsésebb vele is eltölthet egy virtuális találkozót.
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan alakul a világgazdaság idén?
Az Egyesült Államok növekedése stabil, Európa és Kína újabb kihívásokkal…
Tovább olvasom >Így vásároltak idén a magyarok Valentin-nap alkalmából
Idén is jelentős kereslet mutatkozott a prémium gasztronómiai termékek és…
Tovább olvasom >A kereskedelemben is érződik a madárinfluenza hatása
Az Egyesült Államok egyre súlyosabb tojáshiánnyal küzd, mivel a madárinfluenza…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >