Új ügyvezető igazgató az Ipsosnál
2015. október 1-jétől ügyvezető igazgatói pozícióban csatlakozott az Ipsoshoz Feitel Balázs, aki közel húsz éve tevékenykedik a kutatói szakmában. Korábban első számú vezetői pozíciókat is vállalva más nagy nemzetközi cégcsoportoknál dolgozott, mint a Millward Brown, Nielsen, TNS. Jól ismeri a magyar piac különböző területeit (FMCG, média, telekommunikáció, pénzügy, autóipar, egészségügy), és kutatási módszerek széles skálájának szakértője, köztük az Ipsos stratégiájának fókuszában lévőknek, mint a reklám-, marketing-, shopper-, loyalty és a mystery shopping programoknak.
Feltei Balázs és csapatának legfontosabb feladata, hogy releváns fogyasztói információkkal járuljanak hozzá az ügyfeleik sikeres piaci döntéseihez.
A régiós klaszterrendszer előnyeire építkezve az Ipsos Zrt. a közeljövőben számos, más piacokon már sikeresen használt új szolgáltatást és terméket tervez bevezetni itthon is.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI jövője: hatékonyság és szórakozás
Az Ipsos AI Monitor 2024-es jelentése szerint a magyarok 75%-a…
Tovább olvasom >Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
A DODO megbízásából készített friss Ipsos-kutatás alapján minden második megrendelővel…
Tovább olvasom >A magyarok háromnegyede jól ismeri az AI-t – derült ki az Ipsos globális felméréséből
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >