Új ügyvezető igazgató az Ipsosnál
2015. október 1-jétől ügyvezető igazgatói pozícióban csatlakozott az Ipsoshoz Feitel Balázs, aki közel húsz éve tevékenykedik a kutatói szakmában. Korábban első számú vezetői pozíciókat is vállalva más nagy nemzetközi cégcsoportoknál dolgozott, mint a Millward Brown, Nielsen, TNS. Jól ismeri a magyar piac különböző területeit (FMCG, média, telekommunikáció, pénzügy, autóipar, egészségügy), és kutatási módszerek széles skálájának szakértője, köztük az Ipsos stratégiájának fókuszában lévőknek, mint a reklám-, marketing-, shopper-, loyalty és a mystery shopping programoknak.
Feltei Balázs és csapatának legfontosabb feladata, hogy releváns fogyasztói információkkal járuljanak hozzá az ügyfeleik sikeres piaci döntéseihez.
A régiós klaszterrendszer előnyeire építkezve az Ipsos Zrt. a közeljövőben számos, más piacokon már sikeresen használt új szolgáltatást és terméket tervez bevezetni itthon is.
Kapcsolódó cikkeink
Egyszerre rajongunk a mesterséges intelligenciáért és tartunk tőle
Az Ipsos 2024 júniusában megjelent, 32 ország bevonásával és közel…
Tovább olvasom >Az MI terjedésével prémiummá válhat mindaz, amit ember hoz létre
A COVID-19 elhúzódó hatásai, a gazdasági instabilitás, a növekvő politikai…
Tovább olvasom >Az elkötelezettség megvan, de kényszerként élik meg a fenntarthatóságot a magyar cégek
A Budapesti Gazdasági Egyetem és az IPSOS által közösen végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >