Új ügyvezető igazgató az Ipsosnál
2015. október 1-jétől ügyvezető igazgatói pozícióban csatlakozott az Ipsoshoz Feitel Balázs, aki közel húsz éve tevékenykedik a kutatói szakmában. Korábban első számú vezetői pozíciókat is vállalva más nagy nemzetközi cégcsoportoknál dolgozott, mint a Millward Brown, Nielsen, TNS. Jól ismeri a magyar piac különböző területeit (FMCG, média, telekommunikáció, pénzügy, autóipar, egészségügy), és kutatási módszerek széles skálájának szakértője, köztük az Ipsos stratégiájának fókuszában lévőknek, mint a reklám-, marketing-, shopper-, loyalty és a mystery shopping programoknak.
Feltei Balázs és csapatának legfontosabb feladata, hogy releváns fogyasztói információkkal járuljanak hozzá az ügyfeleik sikeres piaci döntéseihez.
A régiós klaszterrendszer előnyeire építkezve az Ipsos Zrt. a közeljövőben számos, más piacokon már sikeresen használt új szolgáltatást és terméket tervez bevezetni itthon is.
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország bízik az AI-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI jövője: hatékonyság és szórakozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mikroműanyag-szűrővel érkeznek az LG új mosógépei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >