Új ügyvezető igazgató a L’Oréal magyar leányvállalatának élén
Új ügyvezető igazgatót neveztek ki a világ első számú szépségipari vállalata, a L’Oréal magyar leányvállalatának élére. Tomáš Hruška, aki immáron 16 éve dolgozik a vállalatnál és ez idő alatt számtalan különböző pozícióban próbálhatta ki magát, Magyarország mellett Csehországért és Szlovákiáért felel. Laurent Boukobzát váltja, aki 4 éves megbízatása után tért vissza Párizsba.
Tomáš a L’Oréal Magyarország, Csehország és Szlovákia vezetője széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkezik, melyet a marketing, kereskedelem és felső vezetésben töltött különböző pozíciókban szerzett. A következőképp foglalta össze céljait “A kozmetikai piac vezetőjeként felelősek vagyunk a piac folyamatos fejlődéséért és a szépség megújításáért. Üzleti modellünk a kutatáson és innováción alapszik, ezért tudunk folyamatosan újat és különbözőt kínálni. Elsődleges célunk, hogy közelebb hozzuk egymáshoz a L’Oréal márkáit és a fogyasztókat, valamint hogy a folyamatos innovációkkal újabb fogyasztókat szerezzünk.”
Tomáš Hruška 1999-ben szerezte diplomáját és kezdte karrierjét a L’Oréalnál, mint hajápolásért felelős termékmenedzser. Rövid időn belül marketing igazgatónak nevezték ki, majd áthelyezték a L’Oréal franciaországi központjába. Itt számos pozíciót töltött be, nem csak marketing, de kereskedelem és üzletfejlesztés területén is. Ez után Svédországban lett ügyvezető igazgató, majd Olaszországban a Közönségcikk divízió igazgatója.
Tomáš Hruška 40 éves, nős, két fiú édesapja. Szereti a sportot, a zenét valamint szeret új országokat és kultúrákat megismerni.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >