Új ügyvezető igazgató a L’Oréal magyar leányvállalatának élén
Új ügyvezető igazgatót neveztek ki a világ első számú szépségipari vállalata, a L’Oréal magyar leányvállalatának élére. Tomáš Hruška, aki immáron 16 éve dolgozik a vállalatnál és ez idő alatt számtalan különböző pozícióban próbálhatta ki magát, Magyarország mellett Csehországért és Szlovákiáért felel. Laurent Boukobzát váltja, aki 4 éves megbízatása után tért vissza Párizsba.
Tomáš a L’Oréal Magyarország, Csehország és Szlovákia vezetője széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkezik, melyet a marketing, kereskedelem és felső vezetésben töltött különböző pozíciókban szerzett. A következőképp foglalta össze céljait “A kozmetikai piac vezetőjeként felelősek vagyunk a piac folyamatos fejlődéséért és a szépség megújításáért. Üzleti modellünk a kutatáson és innováción alapszik, ezért tudunk folyamatosan újat és különbözőt kínálni. Elsődleges célunk, hogy közelebb hozzuk egymáshoz a L’Oréal márkáit és a fogyasztókat, valamint hogy a folyamatos innovációkkal újabb fogyasztókat szerezzünk.”
Tomáš Hruška 1999-ben szerezte diplomáját és kezdte karrierjét a L’Oréalnál, mint hajápolásért felelős termékmenedzser. Rövid időn belül marketing igazgatónak nevezték ki, majd áthelyezték a L’Oréal franciaországi központjába. Itt számos pozíciót töltött be, nem csak marketing, de kereskedelem és üzletfejlesztés területén is. Ez után Svédországban lett ügyvezető igazgató, majd Olaszországban a Közönségcikk divízió igazgatója.
Tomáš Hruška 40 éves, nős, két fiú édesapja. Szereti a sportot, a zenét valamint szeret új országokat és kultúrákat megismerni.
Kapcsolódó cikkeink
Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a…
Tovább olvasom >A greenwashing ma már kevés lenne
Nagy átalakulások várhatóak a piacon: a változó fogyasztói igényekre és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >