Új ügyvezető igazgató a L’Oréal magyar leányvállalatának élén
Új ügyvezető igazgatót neveztek ki a világ első számú szépségipari vállalata, a L’Oréal magyar leányvállalatának élére. Tomáš Hruška, aki immáron 16 éve dolgozik a vállalatnál és ez idő alatt számtalan különböző pozícióban próbálhatta ki magát, Magyarország mellett Csehországért és Szlovákiáért felel. Laurent Boukobzát váltja, aki 4 éves megbízatása után tért vissza Párizsba.
Tomáš a L’Oréal Magyarország, Csehország és Szlovákia vezetője széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkezik, melyet a marketing, kereskedelem és felső vezetésben töltött különböző pozíciókban szerzett. A következőképp foglalta össze céljait “A kozmetikai piac vezetőjeként felelősek vagyunk a piac folyamatos fejlődéséért és a szépség megújításáért. Üzleti modellünk a kutatáson és innováción alapszik, ezért tudunk folyamatosan újat és különbözőt kínálni. Elsődleges célunk, hogy közelebb hozzuk egymáshoz a L’Oréal márkáit és a fogyasztókat, valamint hogy a folyamatos innovációkkal újabb fogyasztókat szerezzünk.”
Tomáš Hruška 1999-ben szerezte diplomáját és kezdte karrierjét a L’Oréalnál, mint hajápolásért felelős termékmenedzser. Rövid időn belül marketing igazgatónak nevezték ki, majd áthelyezték a L’Oréal franciaországi központjába. Itt számos pozíciót töltött be, nem csak marketing, de kereskedelem és üzletfejlesztés területén is. Ez után Svédországban lett ügyvezető igazgató, majd Olaszországban a Közönségcikk divízió igazgatója.
Tomáš Hruška 40 éves, nős, két fiú édesapja. Szereti a sportot, a zenét valamint szeret új országokat és kultúrákat megismerni.
Kapcsolódó cikkeink
A greenwashing ma már kevés lenne
Nagy átalakulások várhatóak a piacon: a változó fogyasztói igényekre és…
Tovább olvasom >10%-os részesedést vásárol a L’Oréal a svájci Galdermában
A francia L’Oréal kozmetikai vállalat 10%-os részesedést szerez a svájci…
Tovább olvasom >AI a szépségiparban: A L’Oréal bionyomtatott bőrrel, GenAI tartalomlaborral és AI asszisztenssel hozza el a jövőt
A Viva Tech-en egy figyelemre méltó bionyomtatott bőrtechnológiát mutatott be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Élelmiszermentéssel segített nyáron is közel 1000 rászorulót a Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország átfogó élelmiszermentési programjával a globális problémát jelentő…
Tovább olvasom >A Tesco új lépése: az F&F Home bevezetése a háztartási cikkek piacán
A Tesco újabb jelentős lépést tett portfóliója diverzifikálása felé az…
Tovább olvasom >Forradalmi diákkedvezmény a SPAR és a Diverzum jóvoltából
Elsőként kötött együttműködési megállapodást a kereskedelmi láncok közül a SPAR…
Tovább olvasom >