Új ügyvezető igazgató a L’Oréal magyar leányvállalatának élén
Új ügyvezető igazgatót neveztek ki a világ első számú szépségipari vállalata, a L’Oréal magyar leányvállalatának élére. Tomáš Hruška, aki immáron 16 éve dolgozik a vállalatnál és ez idő alatt számtalan különböző pozícióban próbálhatta ki magát, Magyarország mellett Csehországért és Szlovákiáért felel. Laurent Boukobzát váltja, aki 4 éves megbízatása után tért vissza Párizsba.
Tomáš a L’Oréal Magyarország, Csehország és Szlovákia vezetője széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkezik, melyet a marketing, kereskedelem és felső vezetésben töltött különböző pozíciókban szerzett. A következőképp foglalta össze céljait “A kozmetikai piac vezetőjeként felelősek vagyunk a piac folyamatos fejlődéséért és a szépség megújításáért. Üzleti modellünk a kutatáson és innováción alapszik, ezért tudunk folyamatosan újat és különbözőt kínálni. Elsődleges célunk, hogy közelebb hozzuk egymáshoz a L’Oréal márkáit és a fogyasztókat, valamint hogy a folyamatos innovációkkal újabb fogyasztókat szerezzünk.”
Tomáš Hruška 1999-ben szerezte diplomáját és kezdte karrierjét a L’Oréalnál, mint hajápolásért felelős termékmenedzser. Rövid időn belül marketing igazgatónak nevezték ki, majd áthelyezték a L’Oréal franciaországi központjába. Itt számos pozíciót töltött be, nem csak marketing, de kereskedelem és üzletfejlesztés területén is. Ez után Svédországban lett ügyvezető igazgató, majd Olaszországban a Közönségcikk divízió igazgatója.
Tomáš Hruška 40 éves, nős, két fiú édesapja. Szereti a sportot, a zenét valamint szeret új országokat és kultúrákat megismerni.
Kapcsolódó cikkeink
Katona Norbert az MMSZ szakmai és operációs igazgatója
Március elsejétől Katona Norbert szakmai és operációs igazgatóként irányítja a…
Tovább olvasom >„Bőrgyógyász és kozmetikus” a fürdőszobapolcon
Az arcápolási kategóriában jelentős mértékű növekedés történt az elmúlt időszakban,…
Tovább olvasom >Lezárult Aesop luxus szépségápolási márka L’Oréal általi felvásárlása
A L’Oréal kozmetikai cégóriás bejelentette, hogy lezárta az Aesop luxus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >