Új ügyvezető érkezett a Mizse gyártója, a Magyarvíz élére
Dunai András több mint 28 éves tapasztalattal rendelkezik az FMCG területén, és ebből az utolsó 21 évben az italiparban, kereskedelmi és exportigazgatói, valamint vezérigazgatói pozíciókban. Cégünkhöz a Márka Üdítőgyártó Kft.-től érkezik, ahol öt és fél éven keresztül nemzetközi kereskedelmi igazgatói pozíciót töltött be. Nagy sikereket ért el a Márka-termékek exportértékesítésében, új nemzetközi piacokon való megjelenítésében, valamint a magyarországi multidisztribúció felfejlesztésben. Angol, orosz és spanyol nyelveken beszél.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/04/Dunai_Andras_Magyarviz_opt-e1713698583573-263x300.jpeg)
Dunai András, a Magyarvíz ügyvezetője
„Nagy izgalommal csatlakoztam egy olyan dinamikus iparág második helyezettjéhez, mint a Magyarvíz Kft. Nagy segítség számomra, hogy elődöm, Gulyás Miklós Tibor vezetése alatt a vállalat a szektor egyik legismertebb ásványvízcégévé vált az elmúlt bő 20 évben Magyarországon, miközben egy rendkívül változó makrogazdasági és szabályozási környezetben sikeresen kormányozta a San Benedetto magyar leányvállalatát. Az én fő feladatom a vállalatnak ebben a szakaszában az lesz, hogy zökkenőmentesen átálljunk a visszaváltó rendszerre, illetve megfeleljünk minden jogszabályi követelménynek, mint például a kupak palackhoz rögzítése. Ugyancsak fókuszba kerülnek az ízesített ásványvizek és egyéb nagyobb hozzáadott értéket képviselő termékek gyártása a jövőben, valamint a környező országokban való exportértékesítés további fejlesztése.”
A népszerű polipos víz, a Mizse idén több újdonsággal jelentkezik.
Tartsunk össze!
2024 júliusától kötelezően eleget kell tenni annak az európai uniós irányelvnek, amely előírja, hogy a műanyag palackokon a kupakot környezetvédelmi okokból rögzíteni kell.
Az új szabályozás a környezetet hivatott védeni.
4 egyszerű mozdulat az egész: Tekerd le! Hajlítsd! Igyál! Csavard vissza! A palackhoz rögzített kupak semmilyen mértékben nem csökkenti az italfogyasztás élményét! Ami a fenntarthatóságot illeti: Tartsunk össze!
Maradj hidratált az új Mizse ízesített variációkkal!
Aki unja az egyszerű, természetes ásványvizet, annak érdemes kipróbálni a Mizse ízesített változatait! Az ízesített víz egészséges alternatívája lehet az üdítőknek. A másfél literes, természetes ásványvíz alapú üdítőitalok három ízben kerülnek forgalomba: Citrom-lime, Bodza, Sárkánygyümölcs-málna. A vizek 100% természetes összetevőkből készülnek.
Érvek, amiért érdemes a MIZSE ÍZESÍTETT ásványvizeit választani
• természetes ásványvízből készül
• vegán, cukor-, tartósítószer-, glutén-, adalék- és színezékmentes
• az ízpárok kialakítását gondos válogatás előzte meg, így olyan kombinációk jöttek létre, ahol a domináns íz mellé egy frissítő kiegészítés párosul
• rögzítették a palackhoz a kupakot, és minden palack 50 forintot ér, ha visszaváltják.
Visszaváltás
Július 1-től gyártani már csak speciális vonalkóddal ellátott termékeket lehet, amelyet az automata leolvas, visszaválthatóvá válik a PET, és visszakerül a körforgásba. Ráadásul a vásárló 50 forintot kap érte. Az automata csak ép címkével rendelkező, ép palackot képes beolvasni. Ezért helyeztünk el edukáló zöld üzeneteket a címkén. Egy palack = ötven forint! Ne taposs laposra! Ép címkével gyűjts! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Márka Sárkánygyümölcs és Kaktusz Limonádé
A Márka 2024-ben továbbfejlesztette és bővítette Limonádé termékcsaládját is. A…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >