Új ügyvezető a Nielsen Piackutató élén
2019. január 1-jétől Szűcs-Villányi Ágnes látja el a magyarországi Nielsen ügyvezetői feladatait.
Ágnes 2004-ben csatlakozott a Nielsen gyártói tanácsadó csapatához és hamarosan regionális menedzserként gondoskodott az egyik nagy vegyiáru-gyártó kelet-közép európai részlegének támogatásáról. Ezt követően a magyar Kereskedői kapcsolatok igazgatója volt 8 éven keresztül, utóbbi években feladatköre kibővült az Üzletfejlesztési csapat vezetésével is, mely az elmúlt években számos partnerünknek nyújtott segítséget a mindennapi értékesítési feladatokban, illetve a hosszú távú stratégia kidolgozásában.
Konferenciák és szakmai rendezvények rendszeres előadója.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >Húsz százalékkal nőtt a magyar kávépiac értéke 2022-ben, a volumen azonban csökkent
Az alapanyagok jelentős drágulása miatt a magyar kiskereskedelmi kávépiac értéke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >