Új ügyvezető a Nádudvarinál
2021 év elejétől Nagy Ádám tölti be a NAGISZ cégcsoporthoz tartozó, hagyományos magyar élelmiszereket gyártó Nádudvari Élelmiszer Kft. ügyvezető igazgatói pozícióját. A gazdasági végzettségű szakember az elmúlt 10 évben is vezető pozíciót töltött be az agrárágazatban.
Hazai sikertörténet: 200 termék, megduplázott árbevétel
A több évtizedes múltra visszatekintő Nádudvari 350 főt foglalkoztató termelő és feldolgozó központja a Hortobágy szívében van, évente 11 ezer tonna tejterméket, 3000 tonna húskészítményt és 3000 tonna mirelit terméket állít elő. A boltokban immár több mint 200 különféle Nádudvari termék kapható. A vállalkozás árbevétele az elmúlt években megduplázódott, 6 milliárdról 12 milliárd forintra nőtt.
A Nádudvari hagyományos élelmiszereket készít, legismertebb termékei a túró és az E-mentes tejtermékek, a húskészítmények közül a májas és a debreceni, illetve a mirelit termék kategóriában a panírozott zöldségek, húsok és sajtok.
Félmilliárd körözöttből, panírozott zöldségekkel irány az export
A társaság zászlóshajó terméke a körözött, mely kategória az elmúlt években 600 millióról közel 1 milliárdossá nőtt, s ahol 50%-os részesedésével a Nádudvari abszolút piacvezető. A mirelit termékek vonatkozásában szintén meghatározó pozíciót tudhat magáénak a vállalkozás, hiszen a kézimunka-igényes, magas minőségű panírozott zöldségek előállításával hazánkban szinte kizárólag a Nádudvari foglalkozik.
Nyomás alatt az élelmiszer-feldolgozók: drámai helyzetre fejlesztés a válasz
„Nemcsak hazánkban, globálisan is drámai a helyzet a termény- és takarmány árak 25-30%-os emelkedésével, melynek hatására a sertéshús ára 2021-ben közel 40%-kal drágult. A kialakult piaci környezetben az élelmiszer-feldolgozók prés alá kényszerülnek, hiszen a növekő termény- és takarmány árak a gazdákat is komoly nehézségek elé állítják, ugyanakkor a fogyasztói árakban egyelőre nehezen vagy egyáltalán nem kompenzálhatók a megnövekedett költségek” – mondta Nagy Ádám, ügyvezető igazgató.
„A legfontosabb célom a Nádudvari hazai piacon eddig kivívott pozíciójának további erősítése, valamint a belföldi forgalom folyamatos növelése mellett az export piacokra lépés. Jelen gazdasági helyzetben beszállítóinkat, az állattartókat, tejtermelőket úgy támogatjuk, hogy számukra tisztességes felvásárlási árakat biztosítunk, és saját működésünk hatékonyság-növelésével realizáljuk vállalkozásunk fenntartható növekedését. Elkötelezettek vagyunk, hogy továbbra is magas minőségű termékeket gyártsunk, s kielégítsük fogyasztóink változó igényeit innovatív és egészséges termékek fejlesztésével” – tette hozzá Nagy Ádám.
Kapcsolódó cikkeink
Erős Pistás sertésmájas a Nádudvari és az Univer első közös terméke
Történetük során most először dolgozott együtt a Nádudvari Élelmiszer Kft.…
Tovább olvasom >Drágulnak a húsok: az önköltségi árak emelkedése és a feldolgozók nehézségei állnak a háttérben
A húsok áremelkedése komoly kihívások elé állítja a feldolgozókat az…
Tovább olvasom >Tömegével szívja fel a hazai húsipari dolgozókat Svájc
A hentesek és marhacsontozók keresése Svájcban egyre inkább magyar munkavállalókra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >