Új ügyvezető a Nádudvarinál
2021 év elejétől Nagy Ádám tölti be a NAGISZ cégcsoporthoz tartozó, hagyományos magyar élelmiszereket gyártó Nádudvari Élelmiszer Kft. ügyvezető igazgatói pozícióját. A gazdasági végzettségű szakember az elmúlt 10 évben is vezető pozíciót töltött be az agrárágazatban.

Nagy Ádám
Hazai sikertörténet: 200 termék, megduplázott árbevétel
A több évtizedes múltra visszatekintő Nádudvari 350 főt foglalkoztató termelő és feldolgozó központja a Hortobágy szívében van, évente 11 ezer tonna tejterméket, 3000 tonna húskészítményt és 3000 tonna mirelit terméket állít elő. A boltokban immár több mint 200 különféle Nádudvari termék kapható. A vállalkozás árbevétele az elmúlt években megduplázódott, 6 milliárdról 12 milliárd forintra nőtt.
A Nádudvari hagyományos élelmiszereket készít, legismertebb termékei a túró és az E-mentes tejtermékek, a húskészítmények közül a májas és a debreceni, illetve a mirelit termék kategóriában a panírozott zöldségek, húsok és sajtok.
Félmilliárd körözöttből, panírozott zöldségekkel irány az export
A társaság zászlóshajó terméke a körözött, mely kategória az elmúlt években 600 millióról közel 1 milliárdossá nőtt, s ahol 50%-os részesedésével a Nádudvari abszolút piacvezető. A mirelit termékek vonatkozásában szintén meghatározó pozíciót tudhat magáénak a vállalkozás, hiszen a kézimunka-igényes, magas minőségű panírozott zöldségek előállításával hazánkban szinte kizárólag a Nádudvari foglalkozik.
Nyomás alatt az élelmiszer-feldolgozók: drámai helyzetre fejlesztés a válasz
„Nemcsak hazánkban, globálisan is drámai a helyzet a termény- és takarmány árak 25-30%-os emelkedésével, melynek hatására a sertéshús ára 2021-ben közel 40%-kal drágult. A kialakult piaci környezetben az élelmiszer-feldolgozók prés alá kényszerülnek, hiszen a növekő termény- és takarmány árak a gazdákat is komoly nehézségek elé állítják, ugyanakkor a fogyasztói árakban egyelőre nehezen vagy egyáltalán nem kompenzálhatók a megnövekedett költségek” – mondta Nagy Ádám, ügyvezető igazgató.
„A legfontosabb célom a Nádudvari hazai piacon eddig kivívott pozíciójának további erősítése, valamint a belföldi forgalom folyamatos növelése mellett az export piacokra lépés. Jelen gazdasági helyzetben beszállítóinkat, az állattartókat, tejtermelőket úgy támogatjuk, hogy számukra tisztességes felvásárlási árakat biztosítunk, és saját működésünk hatékonyság-növelésével realizáljuk vállalkozásunk fenntartható növekedését. Elkötelezettek vagyunk, hogy továbbra is magas minőségű termékeket gyártsunk, s kielégítsük fogyasztóink változó igényeit innovatív és egészséges termékek fejlesztésével” – tette hozzá Nagy Ádám.
Kapcsolódó cikkeink
Emelkedett a vágómarha termelői ára 2025 első 16 hetében
Az AKI PÁIR adatai szerint emelkedtek a vágómarha termelői árai…
Tovább olvasom >Csökkent a vágósertés termelői ára
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 5,9 százalékkal 2,9 ezer…
Tovább olvasom >Az élelmiszertermelést nem lehet elválasztani a termőföldtől
A műhús egy csinálmány, mi pedig ragaszkodunk ahhoz, hogy az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >