Új ügyvezető a Nádudvarinál
2021 év elejétől Nagy Ádám tölti be a NAGISZ cégcsoporthoz tartozó, hagyományos magyar élelmiszereket gyártó Nádudvari Élelmiszer Kft. ügyvezető igazgatói pozícióját. A gazdasági végzettségű szakember az elmúlt 10 évben is vezető pozíciót töltött be az agrárágazatban.

Nagy Ádám
Hazai sikertörténet: 200 termék, megduplázott árbevétel
A több évtizedes múltra visszatekintő Nádudvari 350 főt foglalkoztató termelő és feldolgozó központja a Hortobágy szívében van, évente 11 ezer tonna tejterméket, 3000 tonna húskészítményt és 3000 tonna mirelit terméket állít elő. A boltokban immár több mint 200 különféle Nádudvari termék kapható. A vállalkozás árbevétele az elmúlt években megduplázódott, 6 milliárdról 12 milliárd forintra nőtt.
A Nádudvari hagyományos élelmiszereket készít, legismertebb termékei a túró és az E-mentes tejtermékek, a húskészítmények közül a májas és a debreceni, illetve a mirelit termék kategóriában a panírozott zöldségek, húsok és sajtok.
Félmilliárd körözöttből, panírozott zöldségekkel irány az export
A társaság zászlóshajó terméke a körözött, mely kategória az elmúlt években 600 millióról közel 1 milliárdossá nőtt, s ahol 50%-os részesedésével a Nádudvari abszolút piacvezető. A mirelit termékek vonatkozásában szintén meghatározó pozíciót tudhat magáénak a vállalkozás, hiszen a kézimunka-igényes, magas minőségű panírozott zöldségek előállításával hazánkban szinte kizárólag a Nádudvari foglalkozik.
Nyomás alatt az élelmiszer-feldolgozók: drámai helyzetre fejlesztés a válasz
„Nemcsak hazánkban, globálisan is drámai a helyzet a termény- és takarmány árak 25-30%-os emelkedésével, melynek hatására a sertéshús ára 2021-ben közel 40%-kal drágult. A kialakult piaci környezetben az élelmiszer-feldolgozók prés alá kényszerülnek, hiszen a növekő termény- és takarmány árak a gazdákat is komoly nehézségek elé állítják, ugyanakkor a fogyasztói árakban egyelőre nehezen vagy egyáltalán nem kompenzálhatók a megnövekedett költségek” – mondta Nagy Ádám, ügyvezető igazgató.
„A legfontosabb célom a Nádudvari hazai piacon eddig kivívott pozíciójának további erősítése, valamint a belföldi forgalom folyamatos növelése mellett az export piacokra lépés. Jelen gazdasági helyzetben beszállítóinkat, az állattartókat, tejtermelőket úgy támogatjuk, hogy számukra tisztességes felvásárlási árakat biztosítunk, és saját működésünk hatékonyság-növelésével realizáljuk vállalkozásunk fenntartható növekedését. Elkötelezettek vagyunk, hogy továbbra is magas minőségű termékeket gyártsunk, s kielégítsük fogyasztóink változó igényeit innovatív és egészséges termékek fejlesztésével” – tette hozzá Nagy Ádám.
Kapcsolódó cikkeink
Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >Tíz éven belül jelentősen nő az állati eredetű élelmiszerek globális fogyasztása
A FAO és az OECD friss jelentése szerint a világ…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >