Új ügyvezető a Lantmannen Unibake magyarországi vállalatának élén
2016. április 01.-től Osztermayer Miklós tölti be az ügyvezetői pozíciót a Lantmannen Unibake Magyarország Zrt.-nél
Lantmannen Unibake – a Lantmannen cégcsoport tagjaként – Európa második nagyobb sütőipari vállalata, 35 gyártó üzemmel rendelkezik és 14 országban van jelen. A csoport 29,000 svéd farmer tulajdonában van, árbevétele meghaladja a 4 milliárd eurót és több mint 10,500 dolgozónak ad munkát. A Lantmannen Unibake vállalat friss és gyorsfagyasztott termékeit közel 60 országba szállítja élelmiszerláncoknak és HORECA vevőknek. Minőségi termékeik között croissant, édes-és sós péksüteményeket, hamburgerzsemléket és hot-dog kifliket találunk.
A cég 2010-től van jelen a magyarországi piacon gyorsfagyasztott termékeivel és péksüteményeivel, legfontosabb partnerei között olyan ismert vállalatok szerepelnek, mint a Burger King és a KFC. A magyarországi leányvállalatnál közel 80 ember dolgozik, 2015-ös árbevétele 2,6 milliárd forint volt. Az új ügyvezető Osztermayer Miklós közel 26 éve dolgozik az élelmiszeriparban és ebből több mint 15 éve irányítja első számú vezetőként nemzetközi vállalatok magyarországi leányvállalatait. Pályája során több mélyfagyasztott termékek forgalmazásával foglalkozó céget vezetett, nevéhez fűződik többek között két, gyorsfagyasztott termékeket gyártó és forgalmazó nemzetközi cég magyarországi elindítása és bevezetése is: a svéd Findusé, ahol több mint öt évig volt ügyvezető igazgató, illetve előtte három évig a német tulajdonú FRoSTA, de közép-kelet európai régió igazgatóként képviselte a Bonduelle-t, vagy dolgozott különböző sales pozíciókban pályája elején a Pepsinél.
További információ: www.lantmannen-unibake.com
Kapcsolódó cikkeink
Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Lezárult a tavaszi élelmiszerlánc-ellenőrzés: közel két tonna élelmiszert vontak ki a forgalomból
Március 24. és április 18. között zajlott az idei tavaszi…
Tovább olvasom >Magyarország legkedveltebb hot-dogja: a MOL Fresh Corner hot-dog!
A MOL Fresh Corner hot-dogja immár hivatalosan is Magyarország legkedveltebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >