Új ügyvezető a Lacikonyha Magyarországnál
Idén júniustól Bruszt Lászlót bízták meg a lengyel Prymat Csoporthoz tartozó Lacikonyha Magyarország irányításával, aki egyik legfontosabb feladatának tartja a hatékony és rendszeres kommunikáció kialakítását szakmai körökben.
A szakember pályafutását a Pepsi Colánál kezdte. Ezt követően a Kékkúti Ásványvíznél sikerrel irányított nagyobb létszámú értékesítési csapatot. Karrierjének következő állomásán, a Wewalka Bakerynél a termékfejlesztések és piaci bevezetésük kapcsán sajátított el új ismereteket. A Borsodi Sörgyárnál a retail értékesítési csapatot vezette és nemzetközi projektekben vett részt, majd a Matusz-Vad Kft.-nél a retail mellett, a HoReCa csatornával kapcsolatosan szerzett értékes tapasztalatokat. A Lacikonyha előtt a METRO-nál egy komplex projekten, a kiszállítás üzletág fejlesztésén dolgozott.
Személyével nemcsak a Lacikonyha kereskedelmi csapata erősödik, hanem kiemelt szerepet kap az értékalapú és ügyfélorientált menedzsment is. //
Kapcsolódó cikkeink
Jól nyomják
A világpiaci és hazai nehézségek által megtépázott élelmiszer-kiskereskedelemben a mustárok,…
Tovább olvasom >Váltás az eMAG Magyarország élén
Daradics Kinga lett az eMAG Magyarország új ügyvezető igazgatója. Daradics…
Tovább olvasom >Monóban szól jobban a fűszerpiac
Nem lesznek kevésbé fűszeresek az év végi ünnepi asztal fogásai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >