Új ügyvezető a foodpanda élén
Január elsejétől Radeczky Zoltán irányítja a vállalatot, míg elődje, Juhász István az európai régió stratégiai feladataiban segédkezik tovább.

Radeczky Zoltán
Újabb mérföldkőhöz érkezett a magyar foodpanda átalakulása. A cégnél lezárult a konszolidáció egy újabb fejezete, melynek egyik eredményeként FMCG és gyorskereskedelmi felsővezetői tapasztalatokkal megerősített új menedzsment vette át a vállalatirányítási feladatokat.
Radeczky Zoltán több mint 20 éves vezetői tapasztalattal érkezett az e-kereskedelmet újragondoló vállalathoz. A sales és pénzügyi háttérrel rendelkező, közgazdász végzettségű szakember az előző 8 évben az Avon regionális ügyvezető igazgatója volt, ahol a közép-kelet európai, német, orosz és közép-ázsiai piacokat irányította. Azt megelőzően a Pepsi Cola regionális pénzügyi menedzsere volt.
“Nagy izgalommal csatlakoztam egy olyan dinamikus iparág éllovasához, mint a gyorskereskedelemben piacvezető foodpanda. Nagy segítség, hogy elődöm, Juhász István vezetése alatt a foodpanda a legismertebb étel- és élelmiszer-kiszállító vállalattá vált Magyarországon, miközben egy folyton változó makrogazdasági és szabályozási környezetben stabilizálta a magyar leányvállalatot. István továbbra is a cégnél marad, így az átmenet, és az általa kikövezett úton szerzett lendület töretlen marad. Az én fő feladatom pedig a vállalatnak ebben az új életszakaszában a profitabilitás és a hatékonyság növelése, valamint a regionális csapatokkal történő együttműködés további erősítése. Kötelező a nehéz gazdasági környezetben is adaptívnak maradnunk, és az ehhez szükséges stratégia kialakítását és végrehajtását már elkezdtük vezetőtársaimmal”
– mondta el új szerepéről Radeczky Zoltán.
Juhász István két sikeres év után néz új feladatok után, a Delivery Hero nemzetközi stratégiájának implementálásában fog tevékenykedni. Itthon ügyvezetőként sikeresen vitte végig a központi konszolidációt, megőrizte a vállalat versenyképességét az infláció és a KATA-törvény változásai közepette, és új felsővezetőkkel erősítette meg a menedzsmentet. Korábban logisztikai vezetőként a foodpanda saját futárszolgáltatásának lefedettségét bővítette 15 városról a mai 45 településre.
“Egy mozgalmas év végén nagyon örülök, hogy Zoltánnak adhatom át a stafétát. Évtizedes nemzetközi vezetői tapasztalata hatalmas érték, ami hosszú távon alapozza meg a foodpanda Magyarország és a Delivery Hero szinergiáját és a következő évek hosszú távú sikereit.”
Kapcsolódó cikkeink
Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >Eláll az Uber a tajvani Foodpanda felvásárlásától
Végleg lemondott az Uber a Delivery Hero tulajdonában lévő Foodpanda…
Tovább olvasom >1,25 milliárd dollárért veszi meg az Uber a foodpanda Taiwant
1,25 milliárd dolláros megállapodást kötött az Uber a Delivery Hero…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >