Új ügyvezető a foodpanda élén
Január elsejétől Radeczky Zoltán irányítja a vállalatot, míg elődje, Juhász István az európai régió stratégiai feladataiban segédkezik tovább.

Radeczky Zoltán
Újabb mérföldkőhöz érkezett a magyar foodpanda átalakulása. A cégnél lezárult a konszolidáció egy újabb fejezete, melynek egyik eredményeként FMCG és gyorskereskedelmi felsővezetői tapasztalatokkal megerősített új menedzsment vette át a vállalatirányítási feladatokat.
Radeczky Zoltán több mint 20 éves vezetői tapasztalattal érkezett az e-kereskedelmet újragondoló vállalathoz. A sales és pénzügyi háttérrel rendelkező, közgazdász végzettségű szakember az előző 8 évben az Avon regionális ügyvezető igazgatója volt, ahol a közép-kelet európai, német, orosz és közép-ázsiai piacokat irányította. Azt megelőzően a Pepsi Cola regionális pénzügyi menedzsere volt.
“Nagy izgalommal csatlakoztam egy olyan dinamikus iparág éllovasához, mint a gyorskereskedelemben piacvezető foodpanda. Nagy segítség, hogy elődöm, Juhász István vezetése alatt a foodpanda a legismertebb étel- és élelmiszer-kiszállító vállalattá vált Magyarországon, miközben egy folyton változó makrogazdasági és szabályozási környezetben stabilizálta a magyar leányvállalatot. István továbbra is a cégnél marad, így az átmenet, és az általa kikövezett úton szerzett lendület töretlen marad. Az én fő feladatom pedig a vállalatnak ebben az új életszakaszában a profitabilitás és a hatékonyság növelése, valamint a regionális csapatokkal történő együttműködés további erősítése. Kötelező a nehéz gazdasági környezetben is adaptívnak maradnunk, és az ehhez szükséges stratégia kialakítását és végrehajtását már elkezdtük vezetőtársaimmal”
– mondta el új szerepéről Radeczky Zoltán.
Juhász István két sikeres év után néz új feladatok után, a Delivery Hero nemzetközi stratégiájának implementálásában fog tevékenykedni. Itthon ügyvezetőként sikeresen vitte végig a központi konszolidációt, megőrizte a vállalat versenyképességét az infláció és a KATA-törvény változásai közepette, és új felsővezetőkkel erősítette meg a menedzsmentet. Korábban logisztikai vezetőként a foodpanda saját futárszolgáltatásának lefedettségét bővítette 15 városról a mai 45 településre.
“Egy mozgalmas év végén nagyon örülök, hogy Zoltánnak adhatom át a stafétát. Évtizedes nemzetközi vezetői tapasztalata hatalmas érték, ami hosszú távon alapozza meg a foodpanda Magyarország és a Delivery Hero szinergiáját és a következő évek hosszú távú sikereit.”
Kapcsolódó cikkeink
Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >Eláll az Uber a tajvani Foodpanda felvásárlásától
Végleg lemondott az Uber a Delivery Hero tulajdonában lévő Foodpanda…
Tovább olvasom >1,25 milliárd dollárért veszi meg az Uber a foodpanda Taiwant
1,25 milliárd dolláros megállapodást kötött az Uber a Delivery Hero…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >