Új ügyvezető a Borsodi Sörgyár élén
Április 1-től Vuleta Zsolt váltja Petr Kovarikot a Molson Coors csoporthoz tartozó Borsodi Sörgyár Kft. ügyvezetői székében. Petr Kovarik a Staropramen ügyvezetőjeként folytatja karrierjét.
Vuleta Zsolt 2013 januárjában csatlakozott a Borsodi Sörgyárhoz, azóta értékesítési igazgatóként irányította a Molson Coors csoporthoz tartozó sörgyár teljes körű értékesítési tevékenységét. A több mint 20 éves vezetői tapasztalattal rendelkező szakember, korábban olyan nagy FMCG cégeknél töltött be vezető pozíciót, mint a Kraft, a Gillette, a Győri Keksz vagy a Bacardi-Martini, ahol közel 7 évig volt a magyar szervezet ügyvezető igazgatója.
„Nagy megtiszteltetés számomra, hogy egy ilyen nagyszerű vállalat és csapat munkáját segíthetem, ezentúl ügyvezetőként. A következő időszakban is arra koncentrálunk, hogy innovatív sörgyárként a kiváló minőségű sörkínálattal szerezzünk örömet fogyasztóinknak és jól működő együttműködést, vonzó üzleti lehetőséget biztosítsunk kereskedelmi partnereinknek” – mondta a Borsodi Sörgyár Kft. új ügyvezetője.
Vuleta Zsolt mérnökként diplomázott a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetem, majd nemzetközi kereskedelemből szerzett másoddiplomát. MBA fokozatát a Budapest Műszaki Egyetemen szerezte pénzügy és marketing szakirányon.
Petr Kovarik április 1-jétől a Molson Coors csehországi leányvállalata, a Staropramen ügyvezetői pozícióját tölti majd be, és székhelye Prága lesz.
Kapcsolódó cikkeink
A Borsodi Sörgyár és a Hydro Fehérvár AV19 lettek az Év Sportmarketing Nagykövetei
Március 5-én, szerdán a DIGITAL FORUM keretében adták át a…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >