Új ügynökségekkel dolgozik a Tesco
A B&P CSR management és a NetAktív Kommunikációs Ügynökség konzorciumát bízta meg a Tesco-Global Áruházak Zrt. a vállalat Corporate Responsibility (CR) és Public Relations (pr) stratégiájának kialakításával és megvalósításával. A megbízás, amely október elsejétől hatályos, egyaránt vonatkozik a belső és a külső kommunikációs tevékenységre.
A két ügynökség közötti munkamegosztásban a B&P elsősorban a CR-menedzsmentben, vagyis a CR-stratégia alakításában és végrehajtásában segíti a vállalatot, míg a NetAktív az ehhez kapcsolódó és általános pr-kommunikációs feladatokat látja el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >