Új ügynökségekkel dolgozik a Tesco
A B&P CSR management és a NetAktív Kommunikációs Ügynökség konzorciumát bízta meg a Tesco-Global Áruházak Zrt. a vállalat Corporate Responsibility (CR) és Public Relations (pr) stratégiájának kialakításával és megvalósításával. A megbízás, amely október elsejétől hatályos, egyaránt vonatkozik a belső és a külső kommunikációs tevékenységre.
A két ügynökség közötti munkamegosztásban a B&P elsősorban a CR-menedzsmentben, vagyis a CR-stratégia alakításában és végrehajtásában segíti a vállalatot, míg a NetAktív az ehhez kapcsolódó és általános pr-kommunikációs feladatokat látja el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >