Új ügynökségekkel dolgozik a Tesco
A B&P CSR management és a NetAktív Kommunikációs Ügynökség konzorciumát bízta meg a Tesco-Global Áruházak Zrt. a vállalat Corporate Responsibility (CR) és Public Relations (pr) stratégiájának kialakításával és megvalósításával. A megbízás, amely október elsejétől hatályos, egyaránt vonatkozik a belső és a külső kommunikációs tevékenységre.
A két ügynökség közötti munkamegosztásban a B&P elsősorban a CR-menedzsmentben, vagyis a CR-stratégia alakításában és végrehajtásában segíti a vállalatot, míg a NetAktív az ehhez kapcsolódó és általános pr-kommunikációs feladatokat látja el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >