Új ügyfélkapcsolati igazgató az Ipsosnál
Németh Gábor korábban az SABMiller európai piackutatási csapatban dolgozott.
2011 májusától Németh Gábor személyében új ügyfélkapcsolati igazgató irányítja az Ipsos marketingkutatásra specializálódott ügyfélkapcsolati teamjeinek egyikét. A szakember 1994-ben kezdte pályafutatását az Unilever marketinges csapatában. Majd a Danone keksz üzletágában folytatta marketing menedzserként, és a Győri Keksz akvizíciót követően létrehozta az itteni piackutatási csapatot. Ezt követően a Millward Brown-hoz került, majd 2006-tól a Dreher Sörgyáraknál marketing fejlesztéssel foglalkozott, az anyacég SABMiller európai központjában is tevékenykedve.
„Stratégiánk fontos eleme, hogy ügyfeleinknek valóban releváns szolgáltatásokat kínáljunk az ad hoc marketing kutatások területén. Az Ipsos nemzetközi portfóliója számos jól kidolgozott módszertant tartalmaz, azonban ezek akkor lehetnek igazán sikeresek, ha képesek vagyunk ezeket a helyi igényeknek megfelelően adaptálni. A jó módszertan azonban önmagában nem elegendő, hiszen ismernünk kell az ügyfelek problémáit, gondolkodásmódját, s ehhez kell igazítanunk a javasolt kutatási megoldásokat. Úgy gondolom, hogy Gábor ügyféloldalon szerzett évtizedes tapasztalata sikeresen járul majd hozzá a stratégia megvalósításához” – mondta el a kinevezés kapcsán Géczi Tamás, az Ipsos vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >