Új ügyfélkapcsolati igazgató az Ipsosnál
Németh Gábor korábban az SABMiller európai piackutatási csapatban dolgozott.
2011 májusától Németh Gábor személyében új ügyfélkapcsolati igazgató irányítja az Ipsos marketingkutatásra specializálódott ügyfélkapcsolati teamjeinek egyikét. A szakember 1994-ben kezdte pályafutatását az Unilever marketinges csapatában. Majd a Danone keksz üzletágában folytatta marketing menedzserként, és a Győri Keksz akvizíciót követően létrehozta az itteni piackutatási csapatot. Ezt követően a Millward Brown-hoz került, majd 2006-tól a Dreher Sörgyáraknál marketing fejlesztéssel foglalkozott, az anyacég SABMiller európai központjában is tevékenykedve.
„Stratégiánk fontos eleme, hogy ügyfeleinknek valóban releváns szolgáltatásokat kínáljunk az ad hoc marketing kutatások területén. Az Ipsos nemzetközi portfóliója számos jól kidolgozott módszertant tartalmaz, azonban ezek akkor lehetnek igazán sikeresek, ha képesek vagyunk ezeket a helyi igényeknek megfelelően adaptálni. A jó módszertan azonban önmagában nem elegendő, hiszen ismernünk kell az ügyfelek problémáit, gondolkodásmódját, s ehhez kell igazítanunk a javasolt kutatási megoldásokat. Úgy gondolom, hogy Gábor ügyféloldalon szerzett évtizedes tapasztalata sikeresen járul majd hozzá a stratégia megvalósításához” – mondta el a kinevezés kapcsán Géczi Tamás, az Ipsos vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >