Új üdítő a Fornetti kínálatában: megállapodás a Sparkly márkával
Szeptembertől közel 200 Fornetti üzlet kínálatában megjelent a WhisperTon által alapított Sparkly üdítőital márka, amely eddig elsősorban webes értékesítésre koncentrált.

Bánhidi Attila, a Fornetti Group vezérigazgatója
Az együttműködési megállapodás révén a Sparkly immár elérhető a pékárulánc kiemelt boltjaiban, és három ízben kapható: mangó-maracuja, sárkánygyümölcs-grapefruit, valamint bodza-citromfű.
A Sparkly üdítők először a kiválasztott budapesti és agglomerációs üzletek polcain jelentek meg. A projekt jelenleg bevezető fázisban van, de a tervek szerint az ősz folyamán a Fornetti teljes országos hálózatában elérhetővé válik az új üdítőital. Ez az együttműködés új értékesítési lehetőséget kínál a Sparkly számára, miközben a Fornetti friss, magyar üdítővel bővíti termékpalettáját.
Kapcsolódó cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >Együttműködésre lépett a Heineken az Ellen MacArthur Alapítvánnyal
Az újrahasználható csomagolások széles körű elterjedésének elősegítése végett csatlakozott az…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Csökkent a kiskereskedelem lendülete májusban
A húsvéti költések után lassult a kiskereskedelmi forgalom bővülése májusban:…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: A nagyobb lendületre vár a kiskereskedelem
A május elég rosszul alakult a boltokban, különösen az élelmiszerüzletekben,…
Tovább olvasom >Ezek a tényezők befolyásolták az árakat a tej- és a tojáspiacon
Két gyorsított ágazati vizsgálatot is lezárt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).…
Tovább olvasom >