Új üdítő a Fornetti kínálatában: megállapodás a Sparkly márkával
Szeptembertől közel 200 Fornetti üzlet kínálatában megjelent a WhisperTon által alapított Sparkly üdítőital márka, amely eddig elsősorban webes értékesítésre koncentrált.

Bánhidi Attila, a Fornetti Group vezérigazgatója
Az együttműködési megállapodás révén a Sparkly immár elérhető a pékárulánc kiemelt boltjaiban, és három ízben kapható: mangó-maracuja, sárkánygyümölcs-grapefruit, valamint bodza-citromfű.
A Sparkly üdítők először a kiválasztott budapesti és agglomerációs üzletek polcain jelentek meg. A projekt jelenleg bevezető fázisban van, de a tervek szerint az ősz folyamán a Fornetti teljes országos hálózatában elérhetővé válik az új üdítőital. Ez az együttműködés új értékesítési lehetőséget kínál a Sparkly számára, miközben a Fornetti friss, magyar üdítővel bővíti termékpalettáját.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >A Deliveroo Expresszel társul a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új szintre emeli online szolgáltatásait:…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >