Új üdítő a Fornetti kínálatában: megállapodás a Sparkly márkával
Szeptembertől közel 200 Fornetti üzlet kínálatában megjelent a WhisperTon által alapított Sparkly üdítőital márka, amely eddig elsősorban webes értékesítésre koncentrált.

Bánhidi Attila, a Fornetti Group vezérigazgatója
Az együttműködési megállapodás révén a Sparkly immár elérhető a pékárulánc kiemelt boltjaiban, és három ízben kapható: mangó-maracuja, sárkánygyümölcs-grapefruit, valamint bodza-citromfű.
A Sparkly üdítők először a kiválasztott budapesti és agglomerációs üzletek polcain jelentek meg. A projekt jelenleg bevezető fázisban van, de a tervek szerint az ősz folyamán a Fornetti teljes országos hálózatában elérhetővé válik az új üdítőital. Ez az együttműködés új értékesítési lehetőséget kínál a Sparkly számára, miközben a Fornetti friss, magyar üdítővel bővíti termékpalettáját.
Kapcsolódó cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >Együttműködésre lépett a Heineken az Ellen MacArthur Alapítvánnyal
Az újrahasználható csomagolások széles körű elterjedésének elősegítése végett csatlakozott az…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >