Új üdítő a Fornetti kínálatában: megállapodás a Sparkly márkával
Szeptembertől közel 200 Fornetti üzlet kínálatában megjelent a WhisperTon által alapított Sparkly üdítőital márka, amely eddig elsősorban webes értékesítésre koncentrált.

Bánhidi Attila, a Fornetti Group vezérigazgatója
Az együttműködési megállapodás révén a Sparkly immár elérhető a pékárulánc kiemelt boltjaiban, és három ízben kapható: mangó-maracuja, sárkánygyümölcs-grapefruit, valamint bodza-citromfű.
A Sparkly üdítők először a kiválasztott budapesti és agglomerációs üzletek polcain jelentek meg. A projekt jelenleg bevezető fázisban van, de a tervek szerint az ősz folyamán a Fornetti teljes országos hálózatában elérhetővé válik az új üdítőital. Ez az együttműködés új értékesítési lehetőséget kínál a Sparkly számára, miközben a Fornetti friss, magyar üdítővel bővíti termékpalettáját.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Deliveroo Expresszel társul a brit Co-op
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mikroműanyag-szűrővel érkeznek az LG új mosógépei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >OKSZ: a kiskereskedelem terhei fékezik a fogyasztói bizalom helyreállását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: Júliusban is nőtt a kiskereskedelmi forgalom, bár havi szinten visszalépés látszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >