Új Tv kampány a Kométától
Elindult a Kométa új TV kampánya Őszintén, felelősséggel címmel. A kampány és az ahhoz tartozó reklámfilm a vállalat által tavaly elkezdett kommunikációba illeszkedik, melynek célja, hogy a termékelőnyök mellett azokat is bemutassa, akik a gyártásban közreműködnek.
Az új szpot különlegessége, hogy minden szereplője Kométa dolgozó, illetve a dolgozók gyermekei. A film fő üzenete, hogy a „Kométások” nem csak gyártják a termékeket, de ők és családjuk is ezt eszi a mindennapokban is.
Aktualitását adja még, hogy ősztől a Kométa Mindennap finom! termékcsalád kizárólag friss húsból készül és új, innovatív csomagolásban kerül a polcokra, valamint bevezetésre kerül a magyar piacra a Pedranzini olasz termékcsalád a Kométa által fémjelezve, mely megfizethető áron, kitűnő minőségben a különlegességek és Itália ízeinek kedvelőit célozza meg.
„Élelmiszert gyártani nagy felelősség, és sokat jelent számomra, hogy egy olyan csapatban dolgozom, ahol közös a kiváló minőség iránti elkötelezettségünk, így büszkén adjuk arcunkat és nevünket a nálunk készült termékekhez” – nyilatkozta Bódi Krisztina a Kométa marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Drágulhat a karácsonyi menü: mire számítsunk az ünnepi időszakban?
Ahogy közeledik az ünnepi időszak, sokan már tervezik a karácsonyi…
Tovább olvasom >Állatfeldolgozás 2024-ben: Növekvő sertés- és baromfivágások, csökkenő szarvasmarha- és juhfeldolgozás
2024 első három negyedévében vegyes eredményeket mutattak a magyar vágóhidakon…
Tovább olvasom >Tizenöt hentes mester vehette át a mesterlevelét
Hentesmestereket avatott a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, a képzést és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >