Új Tv kampány a Kométától
Elindult a Kométa új TV kampánya Őszintén, felelősséggel címmel. A kampány és az ahhoz tartozó reklámfilm a vállalat által tavaly elkezdett kommunikációba illeszkedik, melynek célja, hogy a termékelőnyök mellett azokat is bemutassa, akik a gyártásban közreműködnek.
Az új szpot különlegessége, hogy minden szereplője Kométa dolgozó, illetve a dolgozók gyermekei. A film fő üzenete, hogy a „Kométások” nem csak gyártják a termékeket, de ők és családjuk is ezt eszi a mindennapokban is.
Aktualitását adja még, hogy ősztől a Kométa Mindennap finom! termékcsalád kizárólag friss húsból készül és új, innovatív csomagolásban kerül a polcokra, valamint bevezetésre kerül a magyar piacra a Pedranzini olasz termékcsalád a Kométa által fémjelezve, mely megfizethető áron, kitűnő minőségben a különlegességek és Itália ízeinek kedvelőit célozza meg.
„Élelmiszert gyártani nagy felelősség, és sokat jelent számomra, hogy egy olyan csapatban dolgozom, ahol közös a kiváló minőség iránti elkötelezettségünk, így büszkén adjuk arcunkat és nevünket a nálunk készült termékekhez” – nyilatkozta Bódi Krisztina a Kométa marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább emelkedett a vágómarha ára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kapu Tibor megkóstolta az űrutazás ihlette Kometinit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
13 nemzet és régió konyhájának ízei az Auchannál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást írt alá az agrártárca és a Metro Kereskedelmi Kft.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kávé, kreativitás, közösség – Caffè Vergnano Barista Bajnokság 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >