Új Tv kampány a Kométától
Elindult a Kométa új TV kampánya Őszintén, felelősséggel címmel. A kampány és az ahhoz tartozó reklámfilm a vállalat által tavaly elkezdett kommunikációba illeszkedik, melynek célja, hogy a termékelőnyök mellett azokat is bemutassa, akik a gyártásban közreműködnek.
Az új szpot különlegessége, hogy minden szereplője Kométa dolgozó, illetve a dolgozók gyermekei. A film fő üzenete, hogy a „Kométások” nem csak gyártják a termékeket, de ők és családjuk is ezt eszi a mindennapokban is.
Aktualitását adja még, hogy ősztől a Kométa Mindennap finom! termékcsalád kizárólag friss húsból készül és új, innovatív csomagolásban kerül a polcokra, valamint bevezetésre kerül a magyar piacra a Pedranzini olasz termékcsalád a Kométa által fémjelezve, mely megfizethető áron, kitűnő minőségben a különlegességek és Itália ízeinek kedvelőit célozza meg.
„Élelmiszert gyártani nagy felelősség, és sokat jelent számomra, hogy egy olyan csapatban dolgozom, ahol közös a kiváló minőség iránti elkötelezettségünk, így büszkén adjuk arcunkat és nevünket a nálunk készült termékekhez” – nyilatkozta Bódi Krisztina a Kométa marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nő a vágómarha termelői ára
Az AKI vágási statisztikai adatai szerint 2024-ben a szarvasmarha vágása…
Tovább olvasom >Új trendek a húsiparban: Az IFFA 2025 a fenntartható fehérjeforrásokra fókuszál
A világ vezető húsipari és fehérjeipari szakkiállítása, az IFFA 2025…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >