Új Tv kampány a Kométától
Elindult a Kométa új TV kampánya Őszintén, felelősséggel címmel. A kampány és az ahhoz tartozó reklámfilm a vállalat által tavaly elkezdett kommunikációba illeszkedik, melynek célja, hogy a termékelőnyök mellett azokat is bemutassa, akik a gyártásban közreműködnek.
Az új szpot különlegessége, hogy minden szereplője Kométa dolgozó, illetve a dolgozók gyermekei. A film fő üzenete, hogy a „Kométások” nem csak gyártják a termékeket, de ők és családjuk is ezt eszi a mindennapokban is.
Aktualitását adja még, hogy ősztől a Kométa Mindennap finom! termékcsalád kizárólag friss húsból készül és új, innovatív csomagolásban kerül a polcokra, valamint bevezetésre kerül a magyar piacra a Pedranzini olasz termékcsalád a Kométa által fémjelezve, mely megfizethető áron, kitűnő minőségben a különlegességek és Itália ízeinek kedvelőit célozza meg.
„Élelmiszert gyártani nagy felelősség, és sokat jelent számomra, hogy egy olyan csapatban dolgozom, ahol közös a kiváló minőség iránti elkötelezettségünk, így büszkén adjuk arcunkat és nevünket a nálunk készült termékekhez” – nyilatkozta Bódi Krisztina a Kométa marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkent a vágósertés termelői ára
A KSH adatai szerint Magyarország élősertés-kivitele 5,9 százalékkal 2,9 ezer…
Tovább olvasom >A barátság erejéről mesél a St. Hubertus új, magával ragadó reklámfilmje
Megérkezett a St. Hubertus új reklámfilmje, amely garantáltan a szívünk közepébe…
Tovább olvasom >A fiatalok és idősek a legboldogabbak, a negyvenesek a legboldogtalanabbak – KOMETA kutatás a boldogság világnapjára
A magyarok 54 százaléka boldog vagy többször az, mint boldogtalan…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >