Új Tv kampány a Kométától
Elindult a Kométa új TV kampánya Őszintén, felelősséggel címmel. A kampány és az ahhoz tartozó reklámfilm a vállalat által tavaly elkezdett kommunikációba illeszkedik, melynek célja, hogy a termékelőnyök mellett azokat is bemutassa, akik a gyártásban közreműködnek.
Az új szpot különlegessége, hogy minden szereplője Kométa dolgozó, illetve a dolgozók gyermekei. A film fő üzenete, hogy a „Kométások” nem csak gyártják a termékeket, de ők és családjuk is ezt eszi a mindennapokban is.
Aktualitását adja még, hogy ősztől a Kométa Mindennap finom! termékcsalád kizárólag friss húsból készül és új, innovatív csomagolásban kerül a polcokra, valamint bevezetésre kerül a magyar piacra a Pedranzini olasz termékcsalád a Kométa által fémjelezve, mely megfizethető áron, kitűnő minőségben a különlegességek és Itália ízeinek kedvelőit célozza meg.
„Élelmiszert gyártani nagy felelősség, és sokat jelent számomra, hogy egy olyan csapatban dolgozom, ahol közös a kiváló minőség iránti elkötelezettségünk, így büszkén adjuk arcunkat és nevünket a nálunk készült termékekhez” – nyilatkozta Bódi Krisztina a Kométa marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >IFFA 2025: megmutatta erejét a hús- és fehérjeipar Frankfurtban
Több mint 1000 kiállító és 63117 szakmai látogató részvételével zajlott…
Tovább olvasom >Emelkedett a vágómarha termelői ára 2025 első 16 hetében
Az AKI PÁIR adatai szerint emelkedtek a vágómarha termelői árai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >