Új, trendi arculatot kap a Chef Market
A Chef Market egyik alapértéke a fejlődés iránti elkötelezettség, Magyarország meghatározó élelmiszeralapanyag-ellátó vállalkozásaként nyitott a folyamatos megújulásra. Többek között ez ösztönözte az új, innovatív, az eddiginél közvetlenebb és szerethetőbb arculat létrehozását. A miértekről és hogyanokról kérdeztük Deák Tamást, a cég kereskedelmi vezérigazgató-helyettesét.
– Mi a koncepció az arculatváltás mögött, miért éreztétek szükségesnek ezt a lépést?
– Az a célunk, hogy a vevőinkhez és a beszállítóinkhoz is innovatív, a trendeknek megfelelő módon tudjunk szólni és még jobban kifejezzük vizuálisan is, hogy kik is vagyunk mi. Fontosnak tartjuk, hogy piaci súlyunknak megfelelően behozzunk olyan trendeket, arculati elemeket, amelyek a fejlődésünket, a haladó gondolkodásunkat tükrözik – ez a szempont volt a legfontosabb a logó és a központi arculati elemek megalkotásánál. A logót piros-fehér színűre változtattuk, mert ez egy nagyon feltűnő, az érzékszervek számára könnyen befogadható párosítás. Nem véletlen, hogy sok világmárka is ezt a kombinációt használja hatalmas sikerrel. Szerettük volna, ha már maga a logó is beszédes, ezért kiegészítettük azt egy „vállalati márka” pozicionálással: The food service company. Azért választottuk az angol kifejezést, mert úgy gondoltuk, tömörebben és határozottabban kifejezi azt az irányt, amit képviselünk.
– És a séfek, akik kissé szokatlan, viszont izgalmas szituációkban szerepelnek az arculaton? Honnan jött az ötlet?
– Szerettük volna, ha a vevőink magukra ismernek, és azonosulni tudnak azzal, amit látnak. A séfeket mi egyben hősöknek, sztároknak is tartjuk, akik munkájukkal nap mint nap élvezetesebbé teszik életünket – ezt a koncepciót szerettük volna képi síkon is megmutatni. Kiválasztottunk hat karaktert, akikről úgy gondoljuk, hogy nagy részben lefedik a hazai szakma színe-javát. Rájuk építettük fel a koncepciót. Az üzenet, amit emellé társítunk, pedig egyszerű és könnyen érthető: még a sztárok is a Chef Markettől rendelnek alapanyagot az alkotásaikhoz. Az egészet szerettük volna divatossá, dinamikussá, de egyben hétköznapivá is tenni. Ezért esett a választásunk a rajzolt, képregényszerű hátterekre, ami kifejezi a munkájukból áradó kreativitást, és vonzóvá teszi a szakmát az újabb generáció számára is. Büszkék vagyunk rá, hogy a koncepciót itthon alkottuk meg, magyar szakemberekkel dolgoztunk, a modelljeink is nagyrészt magyarok, az eredményt mégis nemzetközi színvonalúnak érezzük.
– Gondolom, az időzítés sem véletlen. Május 17–20. között kerül megrendezésre az OTP Gourmet fesztivál, amelynek állandó résztvevői vagytok egy elég komoly VIP megjelenéssel.
– Igen, pontosan úgy terveztük, hogy a Gourmet fesztiválra mindennel készen legyünk, és ott már bemutathassuk az új arculatot. Mindig nagy erőkkel készülünk erre a megjelenésre, de idén ez még inkább elmondható, izgatottan várjuk a fogadtatást. Májusban cégünk életében először egy szélesebb körű kommunikációs kampányt is megszerveztünk, melynek keretében óriásplakátokon, rádióhirdetésekben és természetesen különböző on-line felületeken népszerűsítjük a szolgáltatásainkat. Ennek elválaszthatatlan része a szintén megújuló weboldalunk is. Az arculatváltással együtt a webshopunk is átalakul – rendkívül felhasználóbarát lesz, ahol a partnereink pillanatok alatt megrendelhetik a számukra megfelelő termékeket, amelyeket természetesen már másnap ki is viszünk számukra. Vevőink kényelme és elégedettsége érdekében az ország egész területére szállítunk minden nap, így biztosítva a friss alapanyagot minden partnerünk részére. Szeretnénk, ha a vevőink éreznék, hogy a Chef Market világa körülöttük forog, hiszen van, ami nem változott: a vevőközpontúság továbbra is a legfontosabb küldetésünk. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >A női energiák a fókuszban az idei Gourmet fesztiválon
A kiváló női séfek, cukrászok, pékek és termelők kerülnek főszerepbe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >