Új Trade Marketing Manager a Kraftnál
Varga Szilvia 2001-ben, friss diplomásként csatlakozott a Kraft Food Hungáriához.
A szakember kezdettől fogva a trade
marketing területen dolgozott, először a szeletes
csokoládé kategóriáért, majd a
kávéért és a sajtért felelős
koordinátorként. 2007 óta tartoznak hozzá
a kávé kategória marketingfeladatai is. Szilvia
a Corvinus Egyetem marketing szakirányán végzett,
majd itthon szerezte meg MBA diplomáját. Új
munkakörét szeptember 1-jétől tölti be.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >