Új típusú reklámok a Tesco áruházakban
Az idei évben a Tesco-Global Áruházak Zrt. és a POS Services Kft. (a Tesco áruházak médiaértékesítője) még újszerűbb, kreatívabb in-store kampánylehetőségeket is kínál a beszállítók számára.
A FrieslandCampina Hungária Zrt. az idei évben a Tesco áruházakban vezette be Magyarországra Landliebe márkáját, mely kiemelkedő figyelmet kapott az áruházakon belül is. A gondolavég egyedi dekorálása mellett az ügyfél egyedi hűtődekorációt is használt.
Figyelemre méltó a Danone Kft. Activia-kampánya is, ahol a gondolavég dekorációja mellett korábban soha nem látott méretű óriás-padlómatricát is használtak a joghurtsorban.
Az idei évben került a Tesco áruházakban elérhető reklámeszközök közé a raklaplámpa is, melyet különböző formában, méretben már több hirdető is alkalmazott kampányához az elmúlt hónapokban.
Neff Nikolett szerint (POS Services Kft.) az egyedi megjelenések egyfelől a Tesco-Global Áruházak Zrt. innovációkra törekvésének, másfelől a korai tervezési szakaszban történő együtt gondolkodásnak köszönhetőek, a beszállítókkal és a Tescóval is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >