Új típusú reklámok a Tesco áruházakban
Az idei évben a Tesco-Global Áruházak Zrt. és a POS Services Kft. (a Tesco áruházak médiaértékesítője) még újszerűbb, kreatívabb in-store kampánylehetőségeket is kínál a beszállítók számára.
A FrieslandCampina Hungária Zrt. az idei évben a Tesco áruházakban vezette be Magyarországra Landliebe márkáját, mely kiemelkedő figyelmet kapott az áruházakon belül is. A gondolavég egyedi dekorálása mellett az ügyfél egyedi hűtődekorációt is használt.
Figyelemre méltó a Danone Kft. Activia-kampánya is, ahol a gondolavég dekorációja mellett korábban soha nem látott méretű óriás-padlómatricát is használtak a joghurtsorban.
Az idei évben került a Tesco áruházakban elérhető reklámeszközök közé a raklaplámpa is, melyet különböző formában, méretben már több hirdető is alkalmazott kampányához az elmúlt hónapokban.
Neff Nikolett szerint (POS Services Kft.) az egyedi megjelenések egyfelől a Tesco-Global Áruházak Zrt. innovációkra törekvésének, másfelől a korai tervezési szakaszban történő együtt gondolkodásnak köszönhetőek, a beszállítókkal és a Tescóval is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >