Új típusú reklámok a Tesco áruházakban

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 06. 03. 09:16

Az idei évben a Tesco-Global Áruházak Zrt. és a POS Services Kft. (a Tesco áruházak médiaértékesítője) még újszerűbb, kreatívabb in-store kampány­lehetőségeket is kínál a beszállítók számára.

Gondolaveg-Matrica_Div_opt

A FrieslandCampina Hungária Zrt. az idei évben a Tesco áruházakban vezette be Magyarországra Landliebe márkáját, mely kiemelkedő figyelmet kapott az áruházakon belül is. A gondolavég egyedi dekorálása mellett az ügyfél egyedi hűtődekorációt is használt.

Figyelemre méltó a Danone Kft. Activia-kampánya is, ahol a gondolavég dekorációja mellett korábban soha nem látott méretű óriás-padlómatricát is használtak a joghurtsorban.

Az idei évben került a Tesco áruházakban elérhető reklámeszközök közé a raklaplámpa is, melyet különböző formában, méretben már több hirdető is alkalmazott kampányához az elmúlt hónapokban.

Neff Nikolett szerint (POS Services Kft.) az egyedi megjelenések egyfelől a Tesco-Global Áruházak Zrt. innovációkra törekvésének, másfelől a korai tervezési szakaszban történő együtt gondolkodásnak köszönhetőek, a beszállítókkal és a Tescó­val is.

Kapcsolódó cikkeink