Új típusú, műanyag bevásárlókocsi tesztüzlet Gödöllőn (X)
Az Art Match Hungária Kft. a Gödöllő Coop-pal együttműködve bemutatóüzleti kihelyezésen teszteli a nemzetközi piacon már jól ismert teljesen műanyag bevásárlókocsikat.
2011. június 14-től a Gödöllő Coop Zrt. gödöllői, szabadság téri, megszépült üzletében került kihelyezésre a Plastimark olasz bevásárlókocsi-gyártó tesztkocsijai és görgős bevásárlókosarai.
A teszt közös célja, hogy a termékek előnyeit valóságban, piaci környezetben tesztelje a Gödöllő Coop Zrt, illetve bemutatható legyen más Coop tulajdonosoknak, illetve a piac szereplőinek.
„A teszt első napja egybe esett az áruház arculati frissítésének és „újranyitásának” alkalmára szervezett rendezvénnyel, az egészségnappal. A vásárlókat az első használat közben is megkérdeztük, akik általában szépnek és könnyen használhatónak találták a kocsikat (35 helyett 16 kg, könnyű navigálni), melyek 110 liter kapacitásukkal remélhetőleg a vásárlási kosárértéket is emelik majd az üzletben.
„A termék kipróbálásától azt várjuk, hogy a bevásárlókocsik könnyű szerkezete miatt a bolti polcoknak való koccanások, sérülések várhatóan elmaradnak és a kellemes színösszeállítás a vásárlók hangulatát is pozitívan befolyásolhatja” – mondta el várakozásait Dr. Dúl Udóné, a Gödöllő Coop Zrt. vezérigazgatója.
A műanyag bevásárlókocsik „hazája” nem véletlenül Olaszország, ahol híres a design és a tervezés, hanem ahol a tengeri sós levegő hamarabb tette jelét a hagyományos fém kocsikon, mit bárhol máshol. A műanyag kocsik teljesen UV stabilak, színük kinti tárolás esetén sem fakul, por- és kosztaszítóak, illetve rozsdásodás eleve nem jöhet szóba!
A kocsik fenntartási költsége is hosszú távon alacsonyabb, mert a könnyű szerkezetek kerekei kevésbé kopnak (az első 5 évben 0,5 % 1000 db kocsin), nincs szükség szín – és felületkezelésre, illetve modulárisan minden alkatrésze cserélhető, nem kell hegeszteni! Lopásuk is feltételezhetően kevesebb, mert nem lehet fémhulladéknak begyűjteni.
A kocsik használat közben csendesek, egyedi arculati elemekkel és reklámfelületekkel alakíthatóak.
Az üzletberendezésben is érzékelhető trendeknek megfelelően 100 % ban újrahasznosított anyagból készülnek, gyártásuk kevesebb környezetkárosító hatással jár, mint a fém kocsiké. Minőségi tanúsítványokkal rendelkeznek és a technológiai fejlesztések mentén 100 %-ban kompatibilisek az RFID rendszerekhez.
Tárolásuk kapcsán az összetolt távolságukban az egyik legjobb a versenytársakéhoz képest.
Európában több tízezer hasonló kocsit használnak rendszeresen az Auchan, Carrefour, E. Leclerc, Intermarche, Champion, Attac, Netto, Match, Cora, Ipercoop, Simply, Plus, Migros stb. áruházláncok. Az itthon kihelyezett kocsik 1-2 hónapos tesztidőszakban lesznek kint a gödöllői boltban.
A műanyag bevásárlókocsik több méretben (210, 160, 110, 90 liter) elérhetőek, további információ a kizárólagos hazai forgalmazónál:
ART MATCH Hungária Kft.
info@artmatch.hu
+36-70-655-1122
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >