Új típusú élelmiszer-vásárlást tesz lehetővé a Walmart-Yahoo együttműködés
A Yahoo Mailt használó fogyasztók immár közvetlenül e-mailjükből is megtölthetik online bevásárlókosarukat a Walmartnál a „Groceries from Walmart” program keretében. A vásárlási élmény fokozása érdekében a felhasználók személyre szabott élelmiszerekre vonatkozó javaslatokat is kapnak Yahoo profiljukra építve. A bevásárlókosárra időkorlát nincs, így a vásárlók akár egész héten hozzáadhatnak újabb és újabb termékeket.
A Yahoo Mail tavaly indította el Grocery View szolgáltatását, amely a helyi élelmiszerboltban élő akciókra hívta fel a figyelmet. Ezzel együtt a vásárlóknak lehetőségük lesz a Walmart bevásárlókosarukat feltölteni és a legközelebbi helyszínen átvenni.
A Groceries from Walmart egyelőre a Yahoo Mail iOS applikációban és számítógépen elérhető, a későbbiekben várható az Android változat is.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Szervezeti változásokat jelentett be az LG 2030-as víziójának megvalósítása érdekében
Az LG Electronics (LG) az igazgatóság jóváhagyását követően számos szervezeti…
Tovább olvasom >Rekordnagyságú bevételt ért el az LG Electronics
Az LG Electronics (LG) az idei harmadik negyedévben 22,18 ezer…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >