Új típusú élelmiszer-vásárlást tesz lehetővé a Walmart-Yahoo együttműködés
A Yahoo Mailt használó fogyasztók immár közvetlenül e-mailjükből is megtölthetik online bevásárlókosarukat a Walmartnál a „Groceries from Walmart” program keretében. A vásárlási élmény fokozása érdekében a felhasználók személyre szabott élelmiszerekre vonatkozó javaslatokat is kapnak Yahoo profiljukra építve. A bevásárlókosárra időkorlát nincs, így a vásárlók akár egész héten hozzáadhatnak újabb és újabb termékeket.
A Yahoo Mail tavaly indította el Grocery View szolgáltatását, amely a helyi élelmiszerboltban élő akciókra hívta fel a figyelmet. Ezzel együtt a vásárlóknak lehetőségük lesz a Walmart bevásárlókosarukat feltölteni és a legközelebbi helyszínen átvenni.
A Groceries from Walmart egyelőre a Yahoo Mail iOS applikációban és számítógépen elérhető, a későbbiekben várható az Android változat is.
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >Hat milliárd dollárból bővíti hálózatát Mexikóban a Walmart
Üzlethálózatának jelentős bővítését tervezi a Walmart Mexikóban, amire több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >