Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi médiában – az Angel Hair csokoládé, szúrta ki a Pénzcentrum. A látványos és extrán édes édesség hétfőtől a Lidl üzletek polcain is feltűnik. Az új slágercsoki ára és stílusa is ismerős lehet azoknak, akik korábban már beadták a derekukat a dubai csokinak.
A TikTok-videókban sorra bukkannak fel az Angel Hair csokiról szóló tesztek és reakciók: ez a termék gyakorlatilag a dubai csoki továbbgondolt, vattacukorral és rózsaszín bevonattal tuningolt verziója. Bár a korábbi csokimániához hasonlóan ez is szinte kizárólag a közösségi médiában terjedt el, a bolti megjelenésével várhatóan itthon is egyre többeket érdekel majd.
Mennyibe kerül?
A Lidl tájékoztatása szerint hétfőtől elérhető az Angel Hair csokoládé, amelyből egy 180 grammos tábla 2999 forintért vásárolható meg, a készlet erejéig. Ez 100 grammra vetítve nagyjából 1666 forintos egységárat jelent – tehát nem az olcsó kategóriát képviseli, de nem is drágább, mint a korábbi „virális” csokitrend, a dubai csoki.
Csoki vagy inkább élmény?
Bár a szakértők szerint ezek az édességek inkább a látványra és az élményre mennek rá, mintsem a prémium csokoládéminőségre, a TikTok-hatás továbbra is jelentős: egy-egy trend pillanatok alatt robban be a fiatalok körében, és a kereskedelmi láncok is igyekeznek lépést tartani az újdonságokra éhes fogyasztókkal.
A kérdés már csak az, hogy az Angel Hair is akkora népszerűséget hoz-e magával, mint elődje – vagy hamar eltűnik a süllyesztőben, mint sok más gyorsan jött trend.
Kapcsolódó cikkeink
Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >Ismét árat csökkent a Lidl – ezúttal a paradicsomok lettek olcsóbbak
Ismét árat csökkent a Lidl – ezúttal a magyarok egyik…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlói közel 90 tonna élelmiszeradománnyal segítik a rászorulókat
Nagy sikerrel zárult a Magyar Élelmiszerbank Egyesület múlt pénteken és…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Elemzési Centrum: Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között
Tavaly a fizetések 39%-át költöttük el a kiskereskedelemben, ami a…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >