Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi médiában – az Angel Hair csokoládé, szúrta ki a Pénzcentrum. A látványos és extrán édes édesség hétfőtől a Lidl üzletek polcain is feltűnik. Az új slágercsoki ára és stílusa is ismerős lehet azoknak, akik korábban már beadták a derekukat a dubai csokinak.
A TikTok-videókban sorra bukkannak fel az Angel Hair csokiról szóló tesztek és reakciók: ez a termék gyakorlatilag a dubai csoki továbbgondolt, vattacukorral és rózsaszín bevonattal tuningolt verziója. Bár a korábbi csokimániához hasonlóan ez is szinte kizárólag a közösségi médiában terjedt el, a bolti megjelenésével várhatóan itthon is egyre többeket érdekel majd.
Mennyibe kerül?
A Lidl tájékoztatása szerint hétfőtől elérhető az Angel Hair csokoládé, amelyből egy 180 grammos tábla 2999 forintért vásárolható meg, a készlet erejéig. Ez 100 grammra vetítve nagyjából 1666 forintos egységárat jelent – tehát nem az olcsó kategóriát képviseli, de nem is drágább, mint a korábbi „virális” csokitrend, a dubai csoki.
Csoki vagy inkább élmény?
Bár a szakértők szerint ezek az édességek inkább a látványra és az élményre mennek rá, mintsem a prémium csokoládéminőségre, a TikTok-hatás továbbra is jelentős: egy-egy trend pillanatok alatt robban be a fiatalok körében, és a kereskedelmi láncok is igyekeznek lépést tartani az újdonságokra éhes fogyasztókkal.
A kérdés már csak az, hogy az Angel Hair is akkora népszerűséget hoz-e magával, mint elődje – vagy hamar eltűnik a süllyesztőben, mint sok más gyorsan jött trend.
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR…
Tovább olvasom >Erősen indul a grillszezon a Lidlnél
A Lidl Magyarország több mint 60 típusú és ízesítésű frisshússal és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >