Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi médiában – az Angel Hair csokoládé, szúrta ki a Pénzcentrum. A látványos és extrán édes édesség hétfőtől a Lidl üzletek polcain is feltűnik. Az új slágercsoki ára és stílusa is ismerős lehet azoknak, akik korábban már beadták a derekukat a dubai csokinak.
A TikTok-videókban sorra bukkannak fel az Angel Hair csokiról szóló tesztek és reakciók: ez a termék gyakorlatilag a dubai csoki továbbgondolt, vattacukorral és rózsaszín bevonattal tuningolt verziója. Bár a korábbi csokimániához hasonlóan ez is szinte kizárólag a közösségi médiában terjedt el, a bolti megjelenésével várhatóan itthon is egyre többeket érdekel majd.
Mennyibe kerül?
A Lidl tájékoztatása szerint hétfőtől elérhető az Angel Hair csokoládé, amelyből egy 180 grammos tábla 2999 forintért vásárolható meg, a készlet erejéig. Ez 100 grammra vetítve nagyjából 1666 forintos egységárat jelent – tehát nem az olcsó kategóriát képviseli, de nem is drágább, mint a korábbi „virális” csokitrend, a dubai csoki.
Csoki vagy inkább élmény?
Bár a szakértők szerint ezek az édességek inkább a látványra és az élményre mennek rá, mintsem a prémium csokoládéminőségre, a TikTok-hatás továbbra is jelentős: egy-egy trend pillanatok alatt robban be a fiatalok körében, és a kereskedelmi láncok is igyekeznek lépést tartani az újdonságokra éhes fogyasztókkal.
A kérdés már csak az, hogy az Angel Hair is akkora népszerűséget hoz-e magával, mint elődje – vagy hamar eltűnik a süllyesztőben, mint sok más gyorsan jött trend.
Kapcsolódó cikkeink
Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >