Új területen kápráztatta el a világ szakmai elitjét a Törley Pezsgőpincészet
A világ egyik legjelentősebb borversenyén, a németországi Mundus Vini-n nyert aranyérmet a Törley Alkoholmentes Rosé. Az immár hagyományosan megrendezett tavaszi fordulón idén első alkalommal írtak ki bor alapú, alkoholmentes kategóriát, ahonnan az első magyar érmet a Törley Pezsgőpincészet Kft. hozta el.
A Törley „alkoholmentes pezsgője” kápráztatta el a Mundus Vini nemzetközi borverseny szakmai zsűrijét Németországban! A tavalyi év sikerterméke, a Törley Alkoholmentes Rosé ugyanis elegáns rosé színének, intenzív gyöngyözésének, friss gyümölcsös ízének és szőlőmustból származó édességének köszönhetően aranyérmet nyert.
A Mundus Vini borversenyen idén először mérték össze az alkoholmentes italokat. A tavaszi forduló keretében megrendezett eseményen a világ minden tájáról beküldött, összesen 187 tétel került górcső alá, s ezek között jutott a csúcsra a Törley által nevezett tétel.
A Törley rosé italát egy speciális vákuum technológia segítségével alkoholmentesítik, így nyeri el a pezsgők íz- és zamatvilágát hordozó végső állapotát. A végeredmény egy olyan magas minőségű buborékos ital, amely akkor jön jól, ha bármilyen okból nem fogyaszthatunk alkoholt. Ám azoknak is szól, akik egyszerűen nem szeretik az alkoholt. Így biztos, hogy senki nem marad ki az ünneplésből, bátran és bármilyen körülmények között koccinthatunk vele!
A termék iránt az utóbbi fél évben igencsak meglendült a kereslet, olyannyira, hogy tavaly év végén a Törley Alkoholmentesből több, mint a duplája kelt el az előző évinek. Az érdeklődés a decemberi kampány óta is töretlen, ezt bizonyítja, hogy az év első két hónapjában háromszor annyi alkoholmentes Törley-t értékesített a cég, mint a 2022-es évnek ugyanebben az időszakában.
Kapcsolódó cikkeink
Prémiumra hangolva
A tavalyi év áremelkedése a sörgyártókat szigorú költségkontrollra kényszerítette, miközben…
Tovább olvasom >A világelitben két François pezsgő!
Bravúros eredményt értek el a napokban a François pezsgők. A François…
Tovább olvasom >Megvásárolta az Oettinger az alkoholmentes funkcionális sörmárkát, a JoyBräut
A németországi sör- és üdítőgyártó Oettinger megvásárolta a proteinsörgyártó JoyBräut.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >