Új termékmanager a Camping-nél
2014. január 20-tól Rudolf Renáta az ERU Hungária Sajtgyártó Kft. új termékmenedzsere.
Feladata az éves marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása. Kiemelt figyelmet kap a Camping márka, melyet az idei évben új termékekkel, fogyasztói promóciókkal és fokozott social media jelenléttel kíván támogatni. Rudolf Renáta közel öt évig dolgozott FMCG marketing területen. Az EVM Zrt.-től érkezett, ahol tradicionális magyar és nemzetközi márkákért felelt. Közgazdász egyetemi diplomáját marketing-menedzsment szakirányon szerezte. Az ERU Camping márkája az elmúlt években Magyar Termék nagydíjat és MagyarBrands díjat nyert el, a vállalat pedig még 2012-ben megszerezte az IFS és BRC tanúsítványokat is.
Az ERU Hungária Sajtgyártó Kft. 1995-ben jött létre, a Budapesti Tejipari Rt. Budafoki sajtömlesztő üzemének megvásárlásával. Fő tevékenysége az ömlesztett sajtok gyártása. A cég megvásárlásakor olyan ikonikus hazai sajt márkák kerültek új tulajdonba, mint a CAMPING, MACKÓ, MARGARÉTA, CSÁRDÁS, ÖCSI, HÓVIRÁG.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Számszerű célok nélkül nincs zöld átállás
A karbonkibocsátás mérésére és auditálására épülő ESG-gyakorlat nélkül nem halad…
Tovább olvasom >Lezárult a felvásárlás: az Eisberg Hungary mostantól a Green Factory tagja
A lengyel központú Green Factory stratégiai akvizíció keretében megvásárolta az…
Tovább olvasom >Tíz éven belül jelentősen nő az állati eredetű élelmiszerek globális fogyasztása
A FAO és az OECD friss jelentése szerint a világ…
Tovább olvasom >