Új termékmanager a Camping-nél
2014. január 20-tól Rudolf Renáta az ERU Hungária Sajtgyártó Kft. új termékmenedzsere.
Feladata az éves marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása. Kiemelt figyelmet kap a Camping márka, melyet az idei évben új termékekkel, fogyasztói promóciókkal és fokozott social media jelenléttel kíván támogatni. Rudolf Renáta közel öt évig dolgozott FMCG marketing területen. Az EVM Zrt.-től érkezett, ahol tradicionális magyar és nemzetközi márkákért felelt. Közgazdász egyetemi diplomáját marketing-menedzsment szakirányon szerezte. Az ERU Camping márkája az elmúlt években Magyar Termék nagydíjat és MagyarBrands díjat nyert el, a vállalat pedig még 2012-ben megszerezte az IFS és BRC tanúsítványokat is.
Az ERU Hungária Sajtgyártó Kft. 1995-ben jött létre, a Budapesti Tejipari Rt. Budafoki sajtömlesztő üzemének megvásárlásával. Fő tevékenysége az ömlesztett sajtok gyártása. A cég megvásárlásakor olyan ikonikus hazai sajt márkák kerültek új tulajdonba, mint a CAMPING, MACKÓ, MARGARÉTA, CSÁRDÁS, ÖCSI, HÓVIRÁG.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >