Új termékkel rukkol elő a Galla Food
Augusztusban egy Magyarországon újdonságnak számító desszerttermékkel jelenik meg a piacon a Galla Food, amelynek újdonságát egy kereskedelmi lánc üzleteiben lehet majd kapni – mondta el lapunknak Kálmán Péter. A cég ügyvezetője ennél többet még nem kíván elárulni a termékfejlesztésről, mivel nem szeretné megkönnyíteni a konkurencia dolgát.
A teljes egészében magyar tulajdonú Galla Food Kft. harmincöt főt foglalkoztat három egységében. Kerekegyházán tejüzemet működtetnek, van egy desszertüzemük Székesfehérváron, továbbá egy tortákat készítőt is birtokolnak. Az új fejlesztés nem tejalapú desszert lesz – ennyit elárult Kálmán Péter, aki szerint ebben a termékszegmensben erős a túlkínálat, és nagyon kemény a verseny, ezért ebbe nem érdemes beszállni.
A Galla Food friss termékeket gyárt, és meglátta a lehetőséget a mentes termékek piacán, amely az utóbbi években Magyarországon is egy dinamikusan fejlődő terület. „Sikeresek a cukormentes és a laktózmentes termékeink, ezekkel ugyanis egy tudatos és körültekintő vásárlói kört tudunk megszólítani” – mondta el az ügyvezető.
Hasonló okokból szerződtek a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel is a védjegyhasználatra, hiszen túlnyomó részben hazai alapanyagokból dolgoznak, az így jelölt termékeket pedig mindinkább keresik is a tudatosabb vásárlók. „Maguk a kereskedelmi partnerek is elvárják, hogy valamivel megkülönböztessük magunkat, hiszen a cseh, szlovák, lengyel tej- és desszerttermékek nagyon erős nyomást jelentenek. Emiatt a Galla Food brand- és saját márkás termékein is használja a Hazai Termék megjelölést. Ezzel a védjeggyel főleg azokat a termékeinket támogatjuk, amelyekben nagyobb fantáziát, nagyobb piaci potenciált látunk” – mondta Kálmán Péter. //

Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >A Reálnál is a magyar a nyerő – a Magyar Termékkel indít közös promóciót az üzletlánc
Értékes nyereményekkel, vásárlási utalványokkal gazdagodhatnak, akik részt vesznek a Reál…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >