Új termékkel rukkol elő a Galla Food
Augusztusban egy Magyarországon újdonságnak számító desszerttermékkel jelenik meg a piacon a Galla Food, amelynek újdonságát egy kereskedelmi lánc üzleteiben lehet majd kapni – mondta el lapunknak Kálmán Péter. A cég ügyvezetője ennél többet még nem kíván elárulni a termékfejlesztésről, mivel nem szeretné megkönnyíteni a konkurencia dolgát.
A teljes egészében magyar tulajdonú Galla Food Kft. harmincöt főt foglalkoztat három egységében. Kerekegyházán tejüzemet működtetnek, van egy desszertüzemük Székesfehérváron, továbbá egy tortákat készítőt is birtokolnak. Az új fejlesztés nem tejalapú desszert lesz – ennyit elárult Kálmán Péter, aki szerint ebben a termékszegmensben erős a túlkínálat, és nagyon kemény a verseny, ezért ebbe nem érdemes beszállni.
A Galla Food friss termékeket gyárt, és meglátta a lehetőséget a mentes termékek piacán, amely az utóbbi években Magyarországon is egy dinamikusan fejlődő terület. „Sikeresek a cukormentes és a laktózmentes termékeink, ezekkel ugyanis egy tudatos és körültekintő vásárlói kört tudunk megszólítani” – mondta el az ügyvezető.
Hasonló okokból szerződtek a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel is a védjegyhasználatra, hiszen túlnyomó részben hazai alapanyagokból dolgoznak, az így jelölt termékeket pedig mindinkább keresik is a tudatosabb vásárlók. „Maguk a kereskedelmi partnerek is elvárják, hogy valamivel megkülönböztessük magunkat, hiszen a cseh, szlovák, lengyel tej- és desszerttermékek nagyon erős nyomást jelentenek. Emiatt a Galla Food brand- és saját márkás termékein is használja a Hazai Termék megjelölést. Ezzel a védjeggyel főleg azokat a termékeinket támogatjuk, amelyekben nagyobb fantáziát, nagyobb piaci potenciált látunk” – mondta Kálmán Péter. //

Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >Zabtejjel készült krémlikőrt dob piacra a Baileys az USA-ban
A Baileys legújabb innovációja egy növényi alapú likőr zabtejjel. Az…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >