Új termékekkel bővült a Milli és a Pöttyös márkacsalád
Két nagy termékújdonsággal is előrukkolt az ősszel a FrieslandCampina Hungária Zrt. Az egyik a gesztenyés Pöttyös Túró Rudi, a másik pedig a Milli Fitt krémtúró 30 százalékkal alacsonyabb cukortartalommal háromféle ízesítésben.
Nyeste-Kállay Dániel marketingigazgató szerint ez is mutatja, mennyire fontos számukra, hogy még a legnépszerűbb magyar élelmiszermárkák közé tartozó termékeiket is állandóan fejlesszék, vagy új ízekkel gazdagítsák. Ehhez meglehetősen szabad kezet kapnak a több mint száz országban jelenlévő FrieslandCampinától, amely a világ tejiparának jelentős szereplője olyan nagy globális márkákkal, mint a Frico sajtok vagy a Landliebe joghurtok, ám az egyes piacain nagyon is lokálisan működik, aminek mintapéldája a magyarországi tevékenysége is.
A FrieslandCampina Hungária Zrt. közel ötszáz embert foglalkoztat, éves árbevétele megközelíti a 30 milliárd forintot. Termékválasztékába 180-féle tejtermék tartozik, az értékesített volumen és a termékek 80 százaléka hagyományosan belföldön készül. A cég mátészalkai üzemében fejlesztik és gyártják többek között a friss túróból készülő Pöttyös és Milli termékcsaládot, valamint az Oké! márkájú termékek egy részét.
Nyeste-Kállay Dániel szerint hűek akartak lenni a meghatározó itteni márkáik gyökereihez, ezért a Pöttyös Túró Rudit vagy a Milli krémtúrót továbbra is magyar gazdáktól felvásárolt tejből itthon állítják elő. Csak olyan külföldi alapanyagot használnak hozzájuk, amelyet, mint például a kakaó, nem lehet idehaza beszerezni. A hazai eredet hangsúlyozása fontos az itt készülő Oké! Rudijaiknál is, ezért ezeken használják a Hazai Termék védjegyet.
Még ilyen erős márkák esetében sem ülhetnek azonban karba tett kézzel, folyamatosan fejleszteniük kell igazodva a vásárlók változó igényeihez. Ez tükröződik a mostani termékinnovációkban is, hiszen például a Pöttyös-kedvelők időről időre szeretnek megkóstolni új ízeket, ezért az eddigi tizenegy ízváltozat most egy igazi őszi csemegével, a gesztenyés Túró Rudival bővült. Látható az is, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak, mind többen figyelnek oda a termékek cukortartalmára, miközben nem akarnak lemondani a kedvelt ízvilágukról és márkájukról sem. A tavaly bevezetett Fitt Pöttyös Túró Rudi sikere után most már a Milli krémtúrórajongók is választhatják a cukorcsökkentett Fitt változatokat. //
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >