Új termékekkel bővült a Milli és a Pöttyös márkacsalád
Két nagy termékújdonsággal is előrukkolt az ősszel a FrieslandCampina Hungária Zrt. Az egyik a gesztenyés Pöttyös Túró Rudi, a másik pedig a Milli Fitt krémtúró 30 százalékkal alacsonyabb cukortartalommal háromféle ízesítésben.

Nyeste-Kállay Dániel
marketingigazgató
FrieslandCampina Hungária
Nyeste-Kállay Dániel marketingigazgató szerint ez is mutatja, mennyire fontos számukra, hogy még a legnépszerűbb magyar élelmiszermárkák közé tartozó termékeiket is állandóan fejlesszék, vagy új ízekkel gazdagítsák. Ehhez meglehetősen szabad kezet kapnak a több mint száz országban jelenlévő FrieslandCampinától, amely a világ tejiparának jelentős szereplője olyan nagy globális márkákkal, mint a Frico sajtok vagy a Landliebe joghurtok, ám az egyes piacain nagyon is lokálisan működik, aminek mintapéldája a magyarországi tevékenysége is.
A FrieslandCampina Hungária Zrt. közel ötszáz embert foglalkoztat, éves árbevétele megközelíti a 30 milliárd forintot. Termékválasztékába 180-féle tejtermék tartozik, az értékesített volumen és a termékek 80 százaléka hagyományosan belföldön készül. A cég mátészalkai üzemében fejlesztik és gyártják többek között a friss túróból készülő Pöttyös és Milli termékcsaládot, valamint az Oké! márkájú termékek egy részét.
Nyeste-Kállay Dániel szerint hűek akartak lenni a meghatározó itteni márkáik gyökereihez, ezért a Pöttyös Túró Rudit vagy a Milli krémtúrót továbbra is magyar gazdáktól felvásárolt tejből itthon állítják elő. Csak olyan külföldi alapanyagot használnak hozzájuk, amelyet, mint például a kakaó, nem lehet idehaza beszerezni. A hazai eredet hangsúlyozása fontos az itt készülő Oké! Rudijaiknál is, ezért ezeken használják a Hazai Termék védjegyet.
Még ilyen erős márkák esetében sem ülhetnek azonban karba tett kézzel, folyamatosan fejleszteniük kell igazodva a vásárlók változó igényeihez. Ez tükröződik a mostani termékinnovációkban is, hiszen például a Pöttyös-kedvelők időről időre szeretnek megkóstolni új ízeket, ezért az eddigi tizenegy ízváltozat most egy igazi őszi csemegével, a gesztenyés Túró Rudival bővült. Látható az is, hogy a fogyasztók egyre tudatosabbak, mind többen figyelnek oda a termékek cukortartalmára, miközben nem akarnak lemondani a kedvelt ízvilágukról és márkájukról sem. A tavaly bevezetett Fitt Pöttyös Túró Rudi sikere után most már a Milli krémtúrórajongók is választhatják a cukorcsökkentett Fitt változatokat. //
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >