Új termékekkel bővül a Lidl népszerű Hazánk Kincsei Termékcsaládja
Magyarország különböző tájegységeiről érkező, kiváló minőségű zöldségekkel és gyümölcsökkel bővül a Lidl Magyarország Hazánk Kincsei termékcsaládja, többek között a makói fokhagyma, illetve a szentesi hegyes erős paprika és paradicsom is az újdonságok között szerepel.

Cél a magyar termelők erősítése
A vállalat a termékcsaládját olyan hagyományos zöldségekkel és gyümölcsökkel szélesíti, mint a makói fokhagyma, a szentesi hegyes erős paprika és paradicsom, a homokháti burgonya, a méhkeréki kígyóuborka és a szatmári zöldalma. Ahogyan a márka korábban bevezetett, népszerű termékeire is jellemző, a termékcsaládba most bekerült zöldségek és gyümölcsök is Magyarország különböző tájegységeiről érkeznek.
Az áruházlánc széles kínálatában ezidáig is törekedett a magyar beszállítóktól származó termékek helyzetbehozására, valamint arra is, hogy felhívja a figyelmet a hazai termékek fogyasztásának előnyeire. Ez ugyanis a hazai gazdaság, a környezetvédelem és az egészségmegőrzés szempontjából is kulcsfontosságú. Azon felül, hogy a szállítási útvonal lerövidülése kisebb ökológiai lábnyomot eredményez és ezáltal garantált a frissesség is, fontos azt is megemlíteni, hogy az egyes hazai régiók más és más zöldségek, és gyümölcsök termesztésének biztosítanak kedvező feltételeket. A hazai szezonális és tájegységnek megfelelő termékek így nem csak ízletesebbek, hanem optimálisabb beltartalmi értékkel rendelkeznek, bizonyítottan több vitamint, ásványi anyagot, illetve nyomelemet tartalmaznak, ezáltal kedvezőbb lesz az élettani hatásuk is.
A Lidl Magyarország nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a magyar értékeket termékkínálatán keresztül erősítse és népszerűsítse vásárlói körében. Az áruházlánc ezen céljainak és a hazai beszállítókat támogató programjának egyik példája a Hazánk Kincsei termékcsalád létrejötte. A márkához tartozó árucikkeket az elmúlt évek során különösen megkedvelték a vásárlók, hiszen a hagyományos magyar ízvilág jegyében, tradicionális eljárással készülnek, és egytől-egyig hazai termelőktől, beszállítóktól származnak. Az immár közel 100 termékből álló kínálatban ezidáig is megtalálhatóak voltak például szörpök, lekvárok, gyümölcslevek, száraztészták, tej és tejtermékek, különféle szalámik és kolbászok, de mostantól az ország különböző tájegységeiről érkező zöldségek és gyümölcsök is színesítik a kínálatot.
A Hazánk Kincsei termékek csomagolása a magyar népmesék világát idézi, és megkönnyíti a vásárlók választását, hiszen garantáltan kiváló hazai termékhez juthatnak hozzá az áruházlánctól megszokott kedvező áron. A zöldségek és gyümölcsök esetében pedig külön matrica jelzi majd azt, hogy valóban a termékcsaládhoz tartoznak. A diszkontlánc kiemelten kezeli a frissáru kategóriákat, így a zöldségekre és gyümölcsökre is különös figyelmet fordít. Rendkívül szigorú beszerzési elvek mentén dolgozik és vásárlói számára nap mint nap a legkiválóbb minőséget nyújtja.
A termékek augusztus 11-től minden áruházban elérhetőek lesznek.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >