Új termékekkel bővül a Lidl népszerű Hazánk Kincsei Termékcsaládja
Magyarország különböző tájegységeiről érkező, kiváló minőségű zöldségekkel és gyümölcsökkel bővül a Lidl Magyarország Hazánk Kincsei termékcsaládja, többek között a makói fokhagyma, illetve a szentesi hegyes erős paprika és paradicsom is az újdonságok között szerepel.
A vállalat a termékcsaládját olyan hagyományos zöldségekkel és gyümölcsökkel szélesíti, mint a makói fokhagyma, a szentesi hegyes erős paprika és paradicsom, a homokháti burgonya, a méhkeréki kígyóuborka és a szatmári zöldalma. Ahogyan a márka korábban bevezetett, népszerű termékeire is jellemző, a termékcsaládba most bekerült zöldségek és gyümölcsök is Magyarország különböző tájegységeiről érkeznek.
Az áruházlánc széles kínálatában ezidáig is törekedett a magyar beszállítóktól származó termékek helyzetbehozására, valamint arra is, hogy felhívja a figyelmet a hazai termékek fogyasztásának előnyeire. Ez ugyanis a hazai gazdaság, a környezetvédelem és az egészségmegőrzés szempontjából is kulcsfontosságú. Azon felül, hogy a szállítási útvonal lerövidülése kisebb ökológiai lábnyomot eredményez és ezáltal garantált a frissesség is, fontos azt is megemlíteni, hogy az egyes hazai régiók más és más zöldségek, és gyümölcsök termesztésének biztosítanak kedvező feltételeket. A hazai szezonális és tájegységnek megfelelő termékek így nem csak ízletesebbek, hanem optimálisabb beltartalmi értékkel rendelkeznek, bizonyítottan több vitamint, ásványi anyagot, illetve nyomelemet tartalmaznak, ezáltal kedvezőbb lesz az élettani hatásuk is.
A Lidl Magyarország nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a magyar értékeket termékkínálatán keresztül erősítse és népszerűsítse vásárlói körében. Az áruházlánc ezen céljainak és a hazai beszállítókat támogató programjának egyik példája a Hazánk Kincsei termékcsalád létrejötte. A márkához tartozó árucikkeket az elmúlt évek során különösen megkedvelték a vásárlók, hiszen a hagyományos magyar ízvilág jegyében, tradicionális eljárással készülnek, és egytől-egyig hazai termelőktől, beszállítóktól származnak. Az immár közel 100 termékből álló kínálatban ezidáig is megtalálhatóak voltak például szörpök, lekvárok, gyümölcslevek, száraztészták, tej és tejtermékek, különféle szalámik és kolbászok, de mostantól az ország különböző tájegységeiről érkező zöldségek és gyümölcsök is színesítik a kínálatot.
A Hazánk Kincsei termékek csomagolása a magyar népmesék világát idézi, és megkönnyíti a vásárlók választását, hiszen garantáltan kiváló hazai termékhez juthatnak hozzá az áruházlánctól megszokott kedvező áron. A zöldségek és gyümölcsök esetében pedig külön matrica jelzi majd azt, hogy valóban a termékcsaládhoz tartoznak. A diszkontlánc kiemelten kezeli a frissáru kategóriákat, így a zöldségekre és gyümölcsökre is különös figyelmet fordít. Rendkívül szigorú beszerzési elvek mentén dolgozik és vásárlói számára nap mint nap a legkiválóbb minőséget nyújtja.
A termékek augusztus 11-től minden áruházban elérhetőek lesznek.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >