Új termékcsalád a Zimbo Perbál Kft-nél
Új grillkolbász termékcsaládot mutatott be az újságíróknak csütörtökön Budapesten a Zimbo Perbál Kft. Horváth Attila a Zimbo-Bell csoport magyar tagjának ügyvezető igazgatója arról is beszélt, hogy a magyar cég alkalmazkodva az új piaci helyzethez – azaz hogy a válság miatt az emberek az olcsóbb árut keresik általában – termékkínálatát átalakítva növelte a felső középkategóriás prémium termékek arányát kínálatában.
Az ügyvezető igazgató, aki a cégcsoport térségi regionális vezérigazgatója is, arról beszélt, hogy mindez alapot ad arra, hogy jelentős mértékben, mintegy 20 százalékkal növelje a Zimbo Perbál múlt évi mintegy 6 milliárd forintos árbevételét. A Zimbo-Bell csoport 1998. óta van jelen Magyarországon, és az ügyvezető szerint azóta évente átlagosan mintegy 5-6 százalékkal volt nagyobb a növekedés az előző évinél.
A társaság a kínálat átstrukturálása mellett növelni szeretné a kivitel arányát is, elsősorban a környező országokba. Így az idén az export aránya várhatóan eléri a 25 százalékot. A továbbiakban pedig – a következő években – éves szinten 30-35 százalékkal szeretné emelni a kivitelt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >