Új szolgáltató központot hoz létre a Fressnapf állateledel-gyártó Budapesten
Budapesten hozza létre 150 munkavállalót foglalkoztató szolgáltató központját a német Fressnapf, Európa legnagyobb állateledeleket és felszereléseket gyártó cége – jelentette be Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium (KKM) parlamenti államtitkára hétfőn Budapesten.
A Fressnapf az utóbbi évek egyik leggyorsabban fejlődő magyar iparágában hoz létre újabb fontos hozzáadott értéket; a hazai szolgáltató központokban már több mint 70 ezer ember dolgozik, főként fiatal, nyelveket beszélő diplomások, akik az ország növekedésének fontos zálogát jelentik – hangsúlyozta Magyar Levente. Az államtitkár kitért arra, hogy a magyar gazdaság az utóbbi évek nehézségei ellenére talpra állt, a második negyedévben Európa egyik leggyorsabb gazdasági fejlődése volt Magyarországon. Azt mondta: „rendkívüli körülmények között élünk, a hazai cégeknek is rendkívüli időkben kell helytállni”. Rendszeresen érkeznek ugyanakkor olyan impulzusok, amelyek megerősítik, hogy a magyar gazdaság jó úton jár, Magyarországon van olyan potenciál, amiért külföldről is érdemes ide jönni, és ez bizakodásra ad okot – fejtette ki. Hozzátette: ilyen megerősítés, hogy a Fressnapf Budapesten hozza létre a 150 új munkahelyet biztosító szolgáltató központot, és további tervei is vannak Magyarországon.
A vállalatnak szüksége van magasan képzett munkatársakra
Patrick Bontenakels, a Fressnapf regionális operatív vezetője a beruházás bejelentésén egyebek mellett elmondta: Budapestről vizsgálják majd, hogyan tudnak tovább terjeszkedni Kelet-Közép-Európában, és komoly lehetőséget látnak a dél-európai online terjeszkedésben is. A Fressnapf honlapja szerint a cég 2002 óta van jelen Magyarországon, több mint 50 áruháza mellett webáruházat is üzemeltet. A nyilvánosan elérhető cégadatok alapján a Fressnapf-Hungária Állateledel és Felszerelés Nagy- és Kiskereskedelmi Kft. nettó értékesítési árbevétele 26,3 milliárd forint volt 2021-ben az előző évi 21,7 milliárd forint után, adózott eredménye pedig 1,55 milliárd forintra nőtt tavaly a 2020-as 1,07 milliárdról; munkavállalóinak száma megközelíti a 400-at.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >20%-kal növelte forgalmát az Action 2024 első kilenc hónapjában
Európa egyik vezető non-food diszkontlánca, az Action 2024 első kilenc…
Tovább olvasom >A Shein európai egységének árbevétele elérte a mintegy 7,7 milliárd eurót
A Shein divatplatform tavaly 7,68 milliárd eurós bevételt generált Európában,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >