Új szlogen a Coca-Colától
Kedden Marcos de Quinto, a The Coca-Cola Company marketingigazgatója bejelentette a Coca-Cola új szlogenjét: Taste the Feeling, azaz Ízleld meg az érzést, mely a korábbi Open Happiness (Nyiss a boldogságra) szlogent váltja fel.
A Coca-Cola reméli, hogy új reklámszlogenje megállítja az értékesítések csökkenését.
Az új szlogen nem kizárólag a Coca-Colára vonatkozik, hanem valamennyi Coke-márkára, mint például a Diet Coke és a Coke Zero, megvalósítva ezzel az egy márka stratégiát.
A Coke a világ egyik legnagyobb hirdetője, 2013-ban világszerte 3,3 milliárd dollárt költött reklámra. (Chris Isidore, money.cnn.com)
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >