Új szlogen a Coca-Colától
Kedden Marcos de Quinto, a The Coca-Cola Company marketingigazgatója bejelentette a Coca-Cola új szlogenjét: Taste the Feeling, azaz Ízleld meg az érzést, mely a korábbi Open Happiness (Nyiss a boldogságra) szlogent váltja fel.
A Coca-Cola reméli, hogy új reklámszlogenje megállítja az értékesítések csökkenését.
Az új szlogen nem kizárólag a Coca-Colára vonatkozik, hanem valamennyi Coke-márkára, mint például a Diet Coke és a Coke Zero, megvalósítva ezzel az egy márka stratégiát.
A Coke a világ egyik legnagyobb hirdetője, 2013-ban világszerte 3,3 milliárd dollárt költött reklámra. (Chris Isidore, money.cnn.com)
Kapcsolódó cikkeink
20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >Akarsz egy ölelést?
Varázslatos, amikor találkozik a világ! – hangzott a Coca-Cola olimpiai szlogenje,…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Fanta a Beetlejuice tiszteletére
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >