Új szlogen a Coca-Colától
Kedden Marcos de Quinto, a The Coca-Cola Company marketingigazgatója bejelentette a Coca-Cola új szlogenjét: Taste the Feeling, azaz Ízleld meg az érzést, mely a korábbi Open Happiness (Nyiss a boldogságra) szlogent váltja fel.
A Coca-Cola reméli, hogy új reklámszlogenje megállítja az értékesítések csökkenését.
Az új szlogen nem kizárólag a Coca-Colára vonatkozik, hanem valamennyi Coke-márkára, mint például a Diet Coke és a Coke Zero, megvalósítva ezzel az egy márka stratégiát.
A Coke a világ egyik legnagyobb hirdetője, 2013-ban világszerte 3,3 milliárd dollárt költött reklámra. (Chris Isidore, money.cnn.com)
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >