Új szlogen a Coca-Colától
Kedden Marcos de Quinto, a The Coca-Cola Company marketingigazgatója bejelentette a Coca-Cola új szlogenjét: Taste the Feeling, azaz Ízleld meg az érzést, mely a korábbi Open Happiness (Nyiss a boldogságra) szlogent váltja fel.
A Coca-Cola reméli, hogy új reklámszlogenje megállítja az értékesítések csökkenését.
Az új szlogen nem kizárólag a Coca-Colára vonatkozik, hanem valamennyi Coke-márkára, mint például a Diet Coke és a Coke Zero, megvalósítva ezzel az egy márka stratégiát.
A Coke a világ egyik legnagyobb hirdetője, 2013-ban világszerte 3,3 milliárd dollárt költött reklámra. (Chris Isidore, money.cnn.com)
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Coca-Cola ikonikus karácsonyi kamionja
Az ikonikus Coca-Cola kamion idén Magyarországra is begurul. A túra…
Tovább olvasom >Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >