Új szereplő az e-kereskedelmi piacon: Elindult az Avokado online bevásárlóplatform
Székács Tibor neve az FMCG-piacon nem ismeretlen: a Plus Élelmiszer Diszkont és az ALDI Magyarország ügyvezető igazgatói pozícióiban, majd a Hofer csoport egyik vezérigazgatójaként tett szert jelentős szakmai tapasztalatra. A szakember az offline piac után az e-kereskedelem területén is maradandót tervez alkotni – az Avokado online bevásárlóplatformon a vásárlók több üzlet kínálatából válogatva állíthatják össze bevásárlólistáikat, a kiválasztott termékeket pedig egyszerre, egy időben, egy kiszállítással kapják meg.
T.M.: – Az online kereskedelem egészen másfajta kihívásokat tartogat, mint a hagyományos kereskedelmi szektor. Milyen lehetőségeket lát, látott ezen a piacon, amelyek végül életre is hívták az Avokadót?
– Az online kiskereskedelem 2020-ban jórészt a világjárvány miatt itthon is erősödött, ez a lendület pedig azóta is tart. A GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi Index jelentéséből is kiderül, hogy az online vásárlást újonnan kipróbálók száma az elmúlt egy évben kismértékben emelkedett, az általuk leadott online rendelések száma viszont dinamikusan nőtt. Ez a növekedés is azt mutatja, hogy egyre több mindent, egyre gyakrabban szeretnénk online vásárolni, és ezen a járványidőszak alatt bevezetett korlátozások feloldása sem változtatott. A vásárlók olyan termékköröket is egyre gyakrabban keresnek az online térben, amelyeket korábban inkább a hagyományos boltokban vásároltak meg.
T.M.: – Az elmúlt években egyre több szereplő jelent meg a hazai e-commerce piacon, erős a verseny. Miben más, miben unikális az Avokado a többi platformhoz képest?
– Egy nagybevásárlást a legtöbb esetben nem egy üzletben intézünk el, hanem a különböző termékkategóriákat különböző kereskedőktől vagy termelőktől igyekszünk beszerezni. Erre nyújt hatékony megoldást az Avokado. Oldalunkon a vásárlók több kereskedő választékából válogathatnak, többféle szállítási- és áruátvételi mód közül választhatnak, lerövidítve és kényelmesebbé téve ezzel a vásárlással töltött időt. Függetlenül attól, hogy egy vagy több üzlet kínálatából állítják össze bevásárlólistájukat, a termékeket mind egy időben, egyszeri kiszállítással kapják meg. Mindezt bolti áron, akár aznapi kiszállítással.
T.M.: – Partnerüzletként milyen előnyökkel jár csatlakozni az Avokadóhoz?
– Az Avokado online megjelenési lehetőséget ad azoknak a kereskedőknek is, akik nem tudnak vagy nem akarnak önálló webshopot indítani, a mi segítségünkkel viszont költséghatékonyan, gyorsan és eredményesen léphetnek erre a piacra. Azok a kereskedők pedig, akiktől már lehet online rendelni, az Avokado szolgáltatásaival tovább növelhetik forgalmukat, szélesebb vásárlói kört elérve és kiaknázva a platformban rejlő keresztvásárlási potenciált.
T.M.: – Milyen lehetőségeket lát hosszú távon az e-commerce-piacon, és ezek a lehetőségek milyen új fejlesztések, megoldások felé mozdítják el az Avokadót?
– A vásárlási szokások, a vásárlói igények folyamatosan változnak, várhatóan az élelmiszer kategóriák online forgalma többszörösére növekszik a következő években, és jól látszik, hogy a kényelmes és élményszerű bevásárlási formákat részesítik előnyben a fogyasztók. A partnerüzletek számának növelése, a termékkínálat folyamatos bővítése, a területi terjeszkedés, a logisztika optimalizálása és a platform technológiai megoldásainak folyamatos fejlesztése révén arra törekszünk, hogy az Avokado olyan vásárlási színvonalat és élményt nyújtson a vásárlóknak, amely valós alternatívája lehet a bolti bevásárlásnak. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A karácsony közeledtével az online csalások megszaporodására számítanak szakértők
A karácsony közeledtével erősödhet a kiberbűnözők tevékenysége, megszaporodhatnak az online…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >