Új szépségápolási márka bekerülését ünnepelte a dm
A tudatos bőrápolás óriási teret nyert az utóbbi években, a dm ezzel lépést tartva bővítette arcápolási kínálatát. A Geek & Gorgeous tudatos magyar márka megérkezett a dm üzleteibe és Online Shopjába is. Az Etele Plázában található dm üzletben late night shopping keretein belül ünnepelte a drogéria az új arcápolási termékek polcokra kerülését.

Geek and Gorgeous
Az esemény háziasszonya Viczián Viktória volt. A megnyitón részt vett Rácz Judit, a márka alapítója és képviselője. Az oda látogatók pedig személyes bőrápolási tanácsadáson is részt vehettek. Az esten több arcápolásban jártas bloggerrel is találkozhattak a résztvevők. A dm Magyarország Instagram oldalán élő közvetítés formájában is követhették a rendezvényt. Az esemény napján 25x-ös active beauty pontot kaptak a vásárlók minden Geek & Gorgeous termék vásárlása után. A Geek&Gorgeous a Helia-D és Rácz Judit együttműködéséből született magyar márka. Termékeiben klinikailag bizonyított hatású top hatóanyagokat, vitatott összetevőktől mentes formulákat találunk. A fő összetevők mennyiségét %-os pontossággal tüntetik fel. A márka általánosan is törekszik a segédanyagok minimalizálására és a felhasználók edukációjára. A Geek&Gorgeous termékeit állatokon nem tesztelik, valamint 100%-ban illat- és színezékmentesek.
A márka legnépszerűbb tíz terméke már elérhető a kiemelt dm üzletekben és az Online Shopban is. Szortiment ▪ 101 Jelly Joker gyengéd arclemosó ▪ 101 Liquid Hydration arctonik 5% panthenollal ▪ 101 aPAD szérum ▪ 101 HA 5 Light hialuron szérum ▪ 101 HA 5 Rich hialuron szérum ▪ 101 Stress less szérum ▪ 101 A Game 5 szérum 0,05% retinallal ▪ 101 A Game 10 szérum 0,1% retinallal ▪ 101 B-Bomb niacinamide szérum ▪ 101 Porefectly clear 2% BHA hámlasztó
Kapcsolódó cikkeink
Újdonság a drogéria polcain – dm Late night shopping x Maybelline
A dekorkozmetikumok szerelmeseinek örömmel jelentjük, hogy a Maybelline New York…
Tovább olvasom >Több hely jut a német Rossmann-üzletek polcain a bioélelmiszereknek
Nagyobb – a jelenlegi átlagos 9 méter helyett 15 méternyi…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kozák Tamás: Az állami árszabályozás nem megoldás az inflációra
A kiskereskedelemben zajló piaci folyamatok egyre inkább reflektorfénybe kerülnek, különösen…
Tovább olvasom >A fiatalok és idősek a legboldogabbak, a negyvenesek a legboldogtalanabbak – KOMÉTA kutatás a boldogság világnapjára
A magyarok 54 százaléka boldog vagy többször az, mint boldogtalan…
Tovább olvasom >myPOS bemutatja a Tap to Pay funkciót iPhone-on Magyarországon
Az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező myPOS fizetési szolgáltató bevezeti a…
Tovább olvasom >