Új szépségápolási márka bekerülését ünnepelte a dm
A tudatos bőrápolás óriási teret nyert az utóbbi években, a dm ezzel lépést tartva bővítette arcápolási kínálatát. A Geek & Gorgeous tudatos magyar márka megérkezett a dm üzleteibe és Online Shopjába is. Az Etele Plázában található dm üzletben late night shopping keretein belül ünnepelte a drogéria az új arcápolási termékek polcokra kerülését.

Geek and Gorgeous
Az esemény háziasszonya Viczián Viktória volt. A megnyitón részt vett Rácz Judit, a márka alapítója és képviselője. Az oda látogatók pedig személyes bőrápolási tanácsadáson is részt vehettek. Az esten több arcápolásban jártas bloggerrel is találkozhattak a résztvevők. A dm Magyarország Instagram oldalán élő közvetítés formájában is követhették a rendezvényt. Az esemény napján 25x-ös active beauty pontot kaptak a vásárlók minden Geek & Gorgeous termék vásárlása után. A Geek&Gorgeous a Helia-D és Rácz Judit együttműködéséből született magyar márka. Termékeiben klinikailag bizonyított hatású top hatóanyagokat, vitatott összetevőktől mentes formulákat találunk. A fő összetevők mennyiségét %-os pontossággal tüntetik fel. A márka általánosan is törekszik a segédanyagok minimalizálására és a felhasználók edukációjára. A Geek&Gorgeous termékeit állatokon nem tesztelik, valamint 100%-ban illat- és színezékmentesek.
A márka legnépszerűbb tíz terméke már elérhető a kiemelt dm üzletekben és az Online Shopban is. Szortiment ▪ 101 Jelly Joker gyengéd arclemosó ▪ 101 Liquid Hydration arctonik 5% panthenollal ▪ 101 aPAD szérum ▪ 101 HA 5 Light hialuron szérum ▪ 101 HA 5 Rich hialuron szérum ▪ 101 Stress less szérum ▪ 101 A Game 5 szérum 0,05% retinallal ▪ 101 A Game 10 szérum 0,1% retinallal ▪ 101 B-Bomb niacinamide szérum ▪ 101 Porefectly clear 2% BHA hámlasztó
Kapcsolódó cikkeink
A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >5 millió forint támogatás a csepeli Kompánia Alapítványnak
A 10. dm Jótékonysági Focitorna szervezésével a drogéria 5 millió…
Tovább olvasom >Illóolajpiac új irányokkal: a tudatosság formálja a keresletet
Aromaterápiás roll-on, tudományos háttér, orvosi szemlélet, bio beszerzés és edukációs…
Tovább olvasom >További cikkeink
ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >Így ünnepli a Carlsberg a 2005-ös isztambuli csoda 20. évfordulóját
A Carlsberg újra összehozta Dudeket, Hyypiät és Smicert egy film…
Tovább olvasom >