Új szépségápolási márka bekerülését ünnepelte a dm
A tudatos bőrápolás óriási teret nyert az utóbbi években, a dm ezzel lépést tartva bővítette arcápolási kínálatát. A Geek & Gorgeous tudatos magyar márka megérkezett a dm üzleteibe és Online Shopjába is. Az Etele Plázában található dm üzletben late night shopping keretein belül ünnepelte a drogéria az új arcápolási termékek polcokra kerülését.
Az esemény háziasszonya Viczián Viktória volt. A megnyitón részt vett Rácz Judit, a márka alapítója és képviselője. Az oda látogatók pedig személyes bőrápolási tanácsadáson is részt vehettek. Az esten több arcápolásban jártas bloggerrel is találkozhattak a résztvevők. A dm Magyarország Instagram oldalán élő közvetítés formájában is követhették a rendezvényt. Az esemény napján 25x-ös active beauty pontot kaptak a vásárlók minden Geek & Gorgeous termék vásárlása után. A Geek&Gorgeous a Helia-D és Rácz Judit együttműködéséből született magyar márka. Termékeiben klinikailag bizonyított hatású top hatóanyagokat, vitatott összetevőktől mentes formulákat találunk. A fő összetevők mennyiségét %-os pontossággal tüntetik fel. A márka általánosan is törekszik a segédanyagok minimalizálására és a felhasználók edukációjára. A Geek&Gorgeous termékeit állatokon nem tesztelik, valamint 100%-ban illat- és színezékmentesek.
A márka legnépszerűbb tíz terméke már elérhető a kiemelt dm üzletekben és az Online Shopban is. Szortiment ▪ 101 Jelly Joker gyengéd arclemosó ▪ 101 Liquid Hydration arctonik 5% panthenollal ▪ 101 aPAD szérum ▪ 101 HA 5 Light hialuron szérum ▪ 101 HA 5 Rich hialuron szérum ▪ 101 Stress less szérum ▪ 101 A Game 5 szérum 0,05% retinallal ▪ 101 A Game 10 szérum 0,1% retinallal ▪ 101 B-Bomb niacinamide szérum ▪ 101 Porefectly clear 2% BHA hámlasztó
Kapcsolódó cikkeink
Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >