Új szendviccsel bővül a McDonald’s Maestro termékcsaládja
Az étteremlánc egy korábbi népszerű termék újragondolásával üdvözli az újra beköszöntő meleg időjárást. A Maestro termékcsalád legújabb szendvicse izgalmas olaszos ízvilágban hozza vissza a napon szárított paradicsom mással összetéveszthetetlen ízét.
A Sunny Sofia, a soron következő Maestro szendvics a kategória egyetlen terméke lesz a promóció ideje alatt, de olyan különlegességek mellett fut jelenleg, mint a Meki® Erős Pistás burgerei és egyéb „megpistázott” termékei, vagy az étteremlánc legnagyobb* marhahúspogácsáját tartalmazó szendvicse, a Big Tasty®.
A napsugarak ihlette Maestro burger a szárított paradicsom mellett egy krémes bazsalikomos szósszal készül, valamint két szelet ropogós baconnel és fehér cheddar sajttal egészül ki. A mediterrán élményt pedig a rukkolás salátakeverék és friss hagyma teszi teljessé.
A Sunny Sofia időszakos termék, mely 2024.05.09-től visszavonásig, illetve a készletek erejéig érhető el. Az Erős Pistás termékek időszakos termékek, melyek 2024.04.16-tól visszavonásig, illetve a készletek erejéig érhetőek el.
A Big Tasty® időszakos termék, mely 2024.03.05-től visszavonásig, illetve a készletek erejéig érhető el. *A Big Tasty® promóció időszaka alatt, a magyarországi McDonald’s éttermekben, átmérő és tömeg paraméterek alapján.
A termékek a McReggeli®-t árusító éttermeinkben 10:30 után kaphatóak.
Kapcsolódó cikkeink
Intelligens ipari parkot nyitott a McDonald’s
A McDonald’s jelentős lépést tett a kínai piacon való szerepvállalásának…
Tovább olvasom >A McDonald’s-nak nem jött be az AI
A McDonald’s bejelentette, hogy megszünteti mesterséges intelligenciával működő rendelési technológiáját…
Tovább olvasom >Így készült Szoboszlai Dominik mekis reklámfilmje
Szoboszlai Dominik most Neked ad gólpasszt – erre a koncepcióra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >