Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 01. 22. 11:50

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új vezető szakmai tapasztalatára is.

Slániczné Molnár Ildikó

A DDC vezetőségéhez csatlakozó szakember több mint 15 éves pályafutása során számos iparágban szerzett átfogó tapasztalatot marketing és kommunikációs területen. Vezetőként felelt korábban egyebek mellett brandépítésért, integrált kampányok megvalósításáért, külső és belső kommunikációért, rendezvényszervezésért, valamint digitális marketingterületért is.

Slániczné Molnár Ildikó a METRO Kereskedelmi Kft-től érkezett, ahol marketing és kommunikációs vezetőként aktív szerepet vállalt a márka újrapozicionálásában, mely igazodott a cég nagykereskedelmi stratégiaváltásához. A vállalatnál töltött évek alatt munkatársaival együtt több szakmai elismerésben részesült. 2024-ben elnyerték a SIRHA Budapest kiállítói marketing díját, 2023-ban pedig a „Többet olcsóbban” kampánnyal bekerültek az EFFIE Awards döntőjébe. Ildikó emellett kulcsszerepet játszott a METRO Fenntartható Gasztronómia Díj és szakmai fórum létrejöttében is.

„Nagyon nagy megtiszteltetés és szép szakmai kihívás hazánk egyik meghatározó építőanyag-gyártójának csapatához csatlakozni.  2025 kiemelt célkitűzése, hogy a magyar gazdaságban és az építőipari szektorban betöltött pozíciónkat tovább erősítsük. Ehhez amellett, hogy például megtartjuk jól ismert, sikeres társadalmi felelőségvállalás programjainkat, új irányokat veszünk, amelyek támogatják értékesítési célkitűzéseinek, elősegítik a DDC márka további erősítését, láthatóságának növelését.”

– mondta el Slániczné Molnár Ildikó,  a DDC kommunikációs és marketing osztályvezetője.

Kapcsolódó cikkeink