Új Spar-márka az alapélelmiszerek között
Új saját márkás termékcsaládot fejlesztett ki a Spar az emelkedő élelmiszerárakkal és megélhetési költségekkel kapcsolatos helyzetre reagálva. S-Budget márkanév alatt indulásként több mint 40 új terméket vezetnek be, elsősorban az alapélelmiszer-kategóriákban.Az S-Budget az első olyan élelmiszer-márkatermék család, amelyet a Spar Ausztriában, Olaszországban, Szlovéniában, Magyarországon, Csehországban és Horvátországban egyaránt bevezet, azonban elsőként a magyar vásárlók ismerkedhetnek meg ezekkel a termékekkel.
A csomagolás tudatosan egyszerű, mellőzi a képeket és a költséges megoldásokat. A termékek április 10-től kaphatók a Spar és Kaiser’s szupermarketekben, valamint az Intersparokban.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Bertolli Carbonara tésztaszósz
A Bertolli Carbonara tésztaszósz elkészítésének kulináris titkát autentikus olasz receptek…
Tovább olvasom >XIXO Pink Lemonade Eper- és Lime 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >Fütyülős Tutti Frutti
Közeledik az év legszínesebb időszaka, ezzel érkezik a Fütyülős egyik…
Tovább olvasom >