Új Spar-márka az alapélelmiszerek között
Új saját márkás termékcsaládot fejlesztett ki a Spar az emelkedő élelmiszerárakkal és megélhetési költségekkel kapcsolatos helyzetre reagálva. S-Budget márkanév alatt indulásként több mint 40 új terméket vezetnek be, elsősorban az alapélelmiszer-kategóriákban.Az S-Budget az első olyan élelmiszer-márkatermék család, amelyet a Spar Ausztriában, Olaszországban, Szlovéniában, Magyarországon, Csehországban és Horvátországban egyaránt bevezet, azonban elsőként a magyar vásárlók ismerkedhetnek meg ezekkel a termékekkel.
A csomagolás tudatosan egyszerű, mellőzi a képeket és a költséges megoldásokat. A termékek április 10-től kaphatók a Spar és Kaiser’s szupermarketekben, valamint az Intersparokban.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo Immun+ epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g
A Mizo Immun+ új, limitált kiadású epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g…
Tovább olvasom >A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >Mizo banános-csoki ízű tej 450 ml
A Mizo új, limitált kiadású, banános-csoki ízű tej 450 ml kiszerelésben,…
Tovább olvasom >