Új Spar-márka az alapélelmiszerek között
Új saját márkás termékcsaládot fejlesztett ki a Spar az emelkedő élelmiszerárakkal és megélhetési költségekkel kapcsolatos helyzetre reagálva. S-Budget márkanév alatt indulásként több mint 40 új terméket vezetnek be, elsősorban az alapélelmiszer-kategóriákban.Az S-Budget az első olyan élelmiszer-márkatermék család, amelyet a Spar Ausztriában, Olaszországban, Szlovéniában, Magyarországon, Csehországban és Horvátországban egyaránt bevezet, azonban elsőként a magyar vásárlók ismerkedhetnek meg ezekkel a termékekkel.
A csomagolás tudatosan egyszerű, mellőzi a képeket és a költséges megoldásokat. A termékek április 10-től kaphatók a Spar és Kaiser’s szupermarketekben, valamint az Intersparokban.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >