Új sajtkalandra hív a Karaván
Hazánk egyik legismertebb sajtmárkája, a Karaván eddig is a füstölt sajt piac legszélesebb portfóliójával rendelkezett, most azonban egy különleges újdonsággal jelentkezik. Az új Karaván Mozzarella a több évtizedes hagyományokra épít. A gyúrt hevített sajtot a márka sajtmesterei valódi bükkfával füstölik meg, hogy a lágy ízvilágához alkalmazkodva, enyhébb füstöléssel előhívják a különleges ízeket.
A Karaván széles kínálata minden étkezési alkalmat lefed, a különböző ízvilággal, állaggal és kiszerelésben kapható sajtok sora most valódi különlegességként füstölt mozzarella sajttal bővül. A praktikus szeletelt formában kapható új termék kényelmesen felhasználható a mindennapokban, akár elegáns nyitott szendvics, akár a könnyen szállítható zártszendvicsek alkotóelemeként, de bármilyen más fogásnak is egyedülálló ízt kölcsönöz.
Egy igazi kényelmi termékről van szó, mely egyben egy különlegesség is. Mivel valódi bükkfával füstölik, nem csak a mindennapi étkezés és nassolás, de az otthoni gourmet fogások része is lehet.
A Karaván márka új specialitását, a kalandvágyó sajtfogyasztó vásárlóknak szánják, akik szeretnek új ízeket felfedezni, de értékelik a sok éves tradícióra visszatekintő sajtkészítés fortélyait. A Karaván Mozzarellát a család minden tagja örömmel fogyasztja majd, azok is szeretni fogják, akik a könnyedebb, enyhén füstös ízeket kedvelik.
A Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. (korábbi nevén Pannontej Zrt.) olyan közkedvelt piacvezető sajtmárkák gyártója, mint a Medve, a Tihany Válogatás, a Pannónia, vagy a Karaván.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban lisztériás megbetegedések miatt visszahívtak sajttermékeket
A francia egészségügyi hatóságok 21 lisztériás megbetegedést azonosítottak, köztük két…
Tovább olvasom >Bezárja répcelaki ömlesztettsajt-gyártó üzemét a Savencia
Átszervezi magyarországi működését a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt.…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >