Új sajtkalandra hív a Karaván
Hazánk egyik legismertebb sajtmárkája, a Karaván eddig is a füstölt sajt piac legszélesebb portfóliójával rendelkezett, most azonban egy különleges újdonsággal jelentkezik. Az új Karaván Mozzarella a több évtizedes hagyományokra épít. A gyúrt hevített sajtot a márka sajtmesterei valódi bükkfával füstölik meg, hogy a lágy ízvilágához alkalmazkodva, enyhébb füstöléssel előhívják a különleges ízeket.
A Karaván széles kínálata minden étkezési alkalmat lefed, a különböző ízvilággal, állaggal és kiszerelésben kapható sajtok sora most valódi különlegességként füstölt mozzarella sajttal bővül. A praktikus szeletelt formában kapható új termék kényelmesen felhasználható a mindennapokban, akár elegáns nyitott szendvics, akár a könnyen szállítható zártszendvicsek alkotóelemeként, de bármilyen más fogásnak is egyedülálló ízt kölcsönöz.
Egy igazi kényelmi termékről van szó, mely egyben egy különlegesség is. Mivel valódi bükkfával füstölik, nem csak a mindennapi étkezés és nassolás, de az otthoni gourmet fogások része is lehet.
A Karaván márka új specialitását, a kalandvágyó sajtfogyasztó vásárlóknak szánják, akik szeretnek új ízeket felfedezni, de értékelik a sok éves tradícióra visszatekintő sajtkészítés fortélyait. A Karaván Mozzarellát a család minden tagja örömmel fogyasztja majd, azok is szeretni fogják, akik a könnyedebb, enyhén füstös ízeket kedvelik.
A Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. (korábbi nevén Pannontej Zrt.) olyan közkedvelt piacvezető sajtmárkák gyártója, mint a Medve, a Tihany Válogatás, a Pannónia, vagy a Karaván.
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OTP Travel második alkalommal kapta meg a Travelife Partner minősítést
Az OTP Travel ismét elnyerte a Travelife Partner szintű nemzetközi…
Tovább olvasom >Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >